Avatar billede caspersn Nybegynder
28. januar 2011 - 09:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg give flere point?

Hej. Jeg har stillet et spørgsmål som ikke lokker ret mange svar. Tænkte at jeg ville sælge det bedre med flere point.

Kan jeg sætte flere point på højkant i et eksisterende spørgsmål?
Og hvordan???
Avatar billede mugs Novice
28. januar 2011 - 09:51 #1
28. januar 2011 - 10:05 #2
mugs svarer paa hvordan man kan give en svarer flere points, men jeg tror spoergsmaalet var et andet:  Hvis et spoergsmaal er oprettet med for eksempel 30 points men ikke tiltraekker kvalificerede indlaeg kan man saa aendre det til for eksempel 200 points i haab om at der saa kommer flere indlaeg.  Svaret er at det kan man ikke.  Men man kan lukke spoergsmaalet og oprette et nyt med det samme indhold og med flere points.  Der staar i reglerne, tror jeg (jeg kan ikke lige finde det) at hvis man efter en uge ikke har tilfredsstillende response maa man oprette spoergsmaalet en gang mere med flere points.
Avatar billede caspersn Nybegynder
28. januar 2011 - 10:42 #3
Jeps - Christian, du har fanget den!
Men hvordan kan jeg så ændre pointene efter en uge? Kommer denne mulighed frem ad sig selv? Kast et svar og du skal få den 15 point...

:-)
28. januar 2011 - 11:41 #4
1.  Du kan som sagt IKKE aendre pointene paa et bestaaende spoergsmaal.  Du er noedt til at lukke spoergsmaalet og saa oprette et nyt spoergsmaal som du kan give de points du vil.

Men det at Ekspertens medlemmer ikke har svaret i stort antal skyldes det utilstraekkelige points eller kan det skyldes de af Ekspertens medlemmer der (forhaabenligt) har den rette ekspertise ikke har fundet dit spoergsmaal i den kategori den er placeret i med den overskrift du gav eller at forklaring ikke er sigende nok?  I stedet for at vente en uge og saa oprette et identisk spoergsmaal kunne du jo proeve at presentere dit problem paa en anden maade eller i en anden kategori eller med en anden overskrift eller alle tre (og hvis du vil, med flere points.)  Jeg har selv flere gange, naar et af mine spoergsmaal ikke har 'fanget,' haft held med at presentere det paa en anden maade.

2.  Der er tradition for at spoegsmaal om Eksperten selv er 'gratis,' saa jeg skal ikke have points.  Venligst opret selv et svar og accepter det.
Avatar billede Jensen DK Novice
28. januar 2011 - 12:35 #5
Christian_Belgien!
Du skriver i #4 "og saa oprette et nyt spoergsmaal som du kan give de points du vil" man må max udlove 200 point på et og samme spørgsmål.
30. januar 2011 - 12:33 #6
caspersn, nu lukker du vel spoergsmaalet (ved at oprette et svar og acceptere det).  Jeg (og andre) deltog for at hjaelpe, saa straf mig nu ikke med at lade mig blive haengende i et aabent spoergsmaal.
Avatar billede caspersn Nybegynder
02. februar 2011 - 22:17 #7
Nej, jeg prøver ikke at staffe dig. Tilbød dig at sende et svar og så få de 15 point, men det ville du åbenbart ikke?!
Avatar billede caspersn Nybegynder
02. februar 2011 - 22:18 #8
Tager dem derfor selv...
03. februar 2011 - 06:16 #9
Som forklaret i #4 paragraf 2 (men maaske kom du ikke saa langt i din laesning.)  Men det er godt at spoergsmaalet nu er lukket.
Avatar billede caspersn Nybegynder
03. februar 2011 - 07:49 #10
Hvorfor hjælpe hvis man bare skal være sur?!