Avatar billede skovenborg Nybegynder
28. juli 2001 - 23:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DirectDraw og Direct3d

DirectDraw og Direct3D virker tilsyneladende ikke på min computer der kører i Win98. Jeg har prøvet at installere DirectX v8.0, men efter flere forsøg er det stadig ikke lykkes mig at få mine spil til at køre. I et diagnose program, som der følger med DirectX stod der under Direct3d testen at jeg ikke kunne køre i 640x480 med 16bit farver, hvilket jeg altså gerne skulle kunne. Er der et eller andet galt med min computer eller hvad?
Avatar billede kunze Nybegynder
29. juli 2001 - 02:58 #1
Er du sikker på at dit grafikkort understøtter det ?

Avatar billede anje Nybegynder
29. juli 2001 - 10:45 #2
Prøv at kikke lidt på http://wintip.dk/
Avatar billede skovenborg Nybegynder
07. august 2001 - 22:26 #3
Jeg har ordnet det nu. Det var driverne som ikke var installerede (jeg kom til at slette dem, UPS)
Avatar billede skovenborg Nybegynder
07. august 2001 - 22:28 #4
.