Avatar billede malthelol Nybegynder
31. januar 2011 - 16:20 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Bundkort ved ikke hvad ram det er

heeeeeeeej

jeg skal bare lige vide hvad få nogen ram man skal bruge til det her bundkort og hvad de koster bare 1 gb og så skal jeg lige høre om det bundkort er godt eller om det bare er et gammel et bundkoret hedder k8n neo4 v2.0 jeg fik det gratis og det skulle virke :)
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2011 - 16:52 #1
Kig lidt på siden her det er med PC3200 Ram og stik til 4 Sata porte så helt gammel er det ikke.
Avatar billede malthelol Nybegynder
31. januar 2011 - 16:57 #2
Okay er det lyd du mener jeg skal se om der er 4 af eller ?
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2011 - 17:06 #3
Undskyld ad H....til jeg glemte link Fy Fy
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1770
Avatar billede malthelol Nybegynder
31. januar 2011 - 17:15 #4
yep det er det der hvad hedder de ram man skal bruge til det og hvad koster 1 gb ca ? :)
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2011 - 17:19 #5
Avatar billede malthelol Nybegynder
31. januar 2011 - 17:26 #6
okay tak :)men hedder det bare SD ram
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
31. januar 2011 - 17:38 #7
Nyt er det i hvertfald heller ikke. Artiklen er fra 2005, så kortet er nok omkring derfra.

Men derudover ser det ud til at det var et rimeligt okay kort på det tidspunkt. Derudover skal du notere dig at det ikke understøtter SATA 2 harddiske, men kun SATA I.
Avatar billede malthelol Nybegynder
31. januar 2011 - 17:42 #8
okay er SATA 2 normal hardisk eller
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2011 - 17:57 #9
Du kan sagtens køre Sata2 på et Sata1 bundkort du får bare ikke udnyttelse af Sata2 Og hvis du ikke bare sådant uden videre har penge til alt det nye som mange tror man har så er det et udemærket bundkort rammene er DDR ram
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
31. januar 2011 - 18:02 #10
Jeg siger tak for rettelsen ;)

En anden ting:

Nu ved jeg ikke om du har nogen ram i forvejen, men ellers så er 1 GB lige i underkanten til at køre Windows 7..

Og hvis du regner med at køre spil på den, så er det slet ikke nok, men det ved du forhåbentlig godt ;)
Avatar billede malthelol Nybegynder
31. januar 2011 - 18:07 #11
ja ved jeg godt men har fået det gratis og så ville jeg bare en computer hvis den anden gik et stykker og fordi jeg går på efter skole så måske tag den med der ned men tak skal i have smid et svar tror det er dig der Poko1 der har hjulpe mest
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2011 - 18:19 #12
Du lægger bare selv et svar jeg samler ikke :-)
Avatar billede malthelol Nybegynder
31. januar 2011 - 18:21 #13
Okay og tak :)