Avatar billede lerdue Nybegynder
01. februar 2011 - 00:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til køb af bærbar/laptop

Jeg ønsker at købe en ny notebook, da den gamle er død(forsikringspenge 3800kr. i banken)

Jeg har kigget mange steder bl.a. Lenovo z560 i5 450M

Anvendelse:
Internet på alle måder
Film på skærm(>15 tommer gerne 17) og på fladskærm i stuen.
CPU: ingen forhold, men skal kunne afpille alle film-formater og springe ind midt i filmen. Også i 720 HDTV f.eks. tv-optagelser.

Ram 2gb må være nok.

Pris gerne under eller omkring 4500-5000kr.

Jeg har ingen planer om at game på den, da jeg allerede har en desktop til dette formål. Videoredigering vil også blive på min stationære comp.

Kom med et par forslag - jeg er novice på området.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
01. februar 2011 - 09:06 #1
Hej,

Dette kan jeg hjælpe dig med, at finde. Nedenstående kunne være en mulighed.

http://www.tk-datateam.dk/shop/lenovo-g560-15-21200p.html

De bedste hilsner
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
01. februar 2011 - 23:20 #2
Hej... Jeg har selv for nylig købt en Acer Aspire 5742g-374g32Mnkk, den gav jeg ca. 4800.- for, og den klarer både HD og 3D, har 4Gb RAM og vejer ikke ret meget (ca. 2.5 Kg) cpu er en core i3 2.4 GHz. Det eneste man kan sige er at dens HDD på 320 Gb kun kører 5400 o/m´.
Jeg er meget tilfreds. Den er behagelig at betjene.