Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2011 - 17:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgørelse af sketteåret 2010

Hvornår kan man se om man har restskat, eller hvor meget skat man skal have tilbage for 2010?

Hvis man skal have skat tilbage, hvornår bliver det så udbetalt?
Avatar billede store-morten Ekspert
01. februar 2011 - 17:50 #1
Din årsopgørelse er klar i din skattemappe den 7. marts 2011.
Avatar billede store-morten Ekspert
01. februar 2011 - 17:59 #2
SKAT arbejder efter følgende tidsplan:

1. januar - 15. februar
Vi indsamler oplysninger fra arbejdsgivere, pengeinstitutter mfl.

1. februar - 28. februar
Tidlig indberetning: Borgerne kan via TastSelv indberette til de rubrikker på årsopgørelsen, som vi ikke får oplysninger til fra 3. part (3.part er fx arbejdsgivere, banker osv.).

7. marts
Årsopgørelsen er klar og kan ses i hver borgers Skattemappe i TastSelv. Det gælder også dem, der får en servicemeddelelse eller et servicebrev. Man kan nu indberette eventuelle ændringer.

Primo april - 24. april
Årsopgørelsen sendes ud på papir. De borgere, der har fravalgt dette i Skattemappen, modtager ikke nogen årsopgørelse på papir.
Avatar billede fru Sørensen Praktikant
01. februar 2011 - 19:52 #3
Du kan se det hele - incl din årsopgørelse og forskudsopgørelse på skat.dk og ang din årsopgørelse er det:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1923903
hvor alle tidsfrister mm står.
Avatar billede martin_moth Mester
02. februar 2011 - 01:51 #4
fino, smid svar
Avatar billede store-morten Ekspert
02. februar 2011 - 20:35 #5
Svar