Avatar billede qvist Praktikant
02. februar 2011 - 10:21 Der er 3 kommentarer

Modul til Udprintning til fax og E-mail fra Concorde C-4 søges

Vi søger til Concorde C4 Version 4.12 Flerbruger Revisor udgave.
et modul eller lille program, så vi kan konvertere  udskrifterne " faktura. følgeseddel og ordrebekræftelse til word, så vi kan faxe og e maile disse fra C-4.
Der er motorolie til din som tak for hjælpen.
Avatar billede mariaf Juniormester
02. februar 2011 - 22:27 #1
Jeg er ikke ekspert i C4, men måske kan man få en edocprinter til at fungere. Der kan nemlig sendes en masse kommandoer med ud, så den kan gøre som man ønsker, men om man kan få det til at virke - måske ved leverandøren det? www.pdfprinter.dk
Avatar billede qvist Praktikant
17. juni 2011 - 00:22 #2
vi har fundet programmet Dos2USB- som delvis virker, men som ikke kan håndtere dobbelt højde og meget andet.
Avatar billede claus_lind Praktikant
19. juli 2011 - 17:18 #3
Hvad med programmet printfil ?( http://www.printfil.com/english.htm)

Mvh. Claus Lind