Avatar billede bdrejer Nybegynder
02. februar 2011 - 20:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

skriftstørrelse i skype

Skriftstørrelsen i min skype er så lille at jeg dårlig kan se den. Win 7 , har prøvet alt , kan nogen hjælpe mig.
                                                    MVH. BDP
02. februar 2011 - 20:25 #1
Velkommen til E. ...

Hold [Ctrl] tasten nede og brug rullen på musen...
Avatar billede bdrejer Nybegynder
02. februar 2011 - 21:16 #2
skriftstørrelse skype -
har prøvet at holde  ctrl nede og rulle med hjulet på musen
uden reaktion på skriften ,kan godt ændre skriften på andre steder f.eks stik note el. ikoner,det gik fin ,han prøvet med 2 forskellige mus-  BDP hilsen
02. februar 2011 - 21:22 #3
Det var bare en hurtig tanke...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede ptj_11 Forsker
02. februar 2011 - 21:35 #4
Hvilken skærmopløsning står din skærm til i indstillinger?
/ptj_11
Avatar billede bdrejer Nybegynder
02. februar 2011 - 22:10 #5
Skriftstørrelse skype

Min skærmopløsnigs er sat til 1680+1050 (anbefalet) højeste
              hilsen  BDP