Avatar billede duppe Nybegynder
07. februar 2011 - 13:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Avanceret billede DVD..

Hvordan laver jeg en billede dvd hvor jeg har et baggrundsbillede, i det her tilfælde en bygningstegning over en masse lokaler, hvortil der er taget en hel del billeder, og hvor det så var planen at der blev lavet "prik/markering" af en art på tegningen, og når man trykkede på den kom billedet frem og man så kan så se det pågældende lokale.

Findes der et program som jeg kan lave det i. Skal lige nævnes at jeg aldrig har prøvet og lave hjemmesider eller lign. før, så programmet skal være rimelig overskueligt.... (hvis det findes)
Avatar billede flemmingc Praktikant
13. juli 2011 - 00:05 #1
Mit bedste bud på en løsning er DVDslideshowGUI (http://download.videohelp.com/tin2tin/index.html)
Avatar billede duppe Nybegynder
13. april 2012 - 10:26 #2
fandt alternativ