Avatar billede brian_j Nybegynder
07. februar 2011 - 20:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

FTP til Ipad

Jeg har en del PDF-filer jeg gerne vil have tilgængelig på min ipad, og yderligere skal ipaden også gerne opdateres automatisk, hvis jeg har nogle nye pdf-filer.
Har prøvet med dropbox, men der er der ikke mulighed for automatisk at hente filerne, og man skal manuelt markere de enkelte filer, altså ikke særligt automatisk.
Avatar billede sketter Nybegynder
07. februar 2011 - 21:26 #1
Jeg tror du er nødt til at JB den
Avatar billede webweaver Praktikant
07. februar 2011 - 21:46 #2
Hvorfor kan du ikke hente automatisk ned fra Dropbox? Det er jo det som den gør normalt. Er det fordi at du skal "åbne" for nettet på din Ipad manuelt eller sådan noget?
Avatar billede brian_j Nybegynder
08. februar 2011 - 08:39 #3
Det vil jeg ikke.
Avatar billede brian_j Nybegynder
08. februar 2011 - 08:41 #4
Dropbox virker jo kun hvis der er netforbindelse, og det er ikke altid der er det der hvor jeg skal bruge den.
Avatar billede webweaver Praktikant
08. februar 2011 - 16:28 #5
Jeps okay, men så kan du jo heller ikke bruge FTP?
Det er jo samme princip ...
Avatar billede brian_j Nybegynder
08. februar 2011 - 16:32 #6
Dropbox kan kun downloade et vist antal dokumenter, ftp kan tage så mange som der er plads til på ipaden, det er en forskel ;-)
Avatar billede webweaver Praktikant
08. februar 2011 - 17:41 #7
Men det ændrer ikke på, at ingen af mulighederne vil virke hvis du ikke har net :-)
Avatar billede brian_j Nybegynder
08. februar 2011 - 20:21 #8
Nej det er korrekt, men jeg tænkte også mere på at jeg med et ftp program kunne holde filerne opdateret når jeg havde net, og ellers bare kunne bruge filerne offline.
Avatar billede brian_j Nybegynder
04. maj 2011 - 07:33 #9
Løst med programmet goodreader.