Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2011 - 22:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google voice search på dansk

Hej alle eksperter

Jeg har søgt vidt og bredt men fandt kun gamle artikler og sætninger; intet, der har kunnet give et svar.
Er der overhovedet nogen, der ved, hvornår det vil være muligt at benytte google voice search til det danske sprog?
Avatar billede vonb Nybegynder
08. februar 2011 - 09:27 #1
såvidt jeg er orienteret understøtter det ikke dansk endnu og der er vist ikke meldt noget ud om hvornår.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2011 - 01:06 #2
Og hvor er du orienteret om det fra? Eksisterer der en officiel melding?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 09:24 #3
Lukker.
Avatar billede Mik2000 Professor
29. maj 2011 - 23:32 #4
Der er nu på vej på dansk
http://androidforum.dk/viewtopic.php?f=25&t=936

Bekræftet flere steder
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2011 - 23:41 #5
Fedt. Tak.
Men der går nok nogle (!) måneder endnu