Avatar billede mega-hawk Nybegynder
08. februar 2011 - 20:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad mangler jeg?

Har lige reinstalleret alt på min computer.
Har internet explore 8
Eks her:
http://tv.goerdetselv.dk/
Jeg kan ikke se nogen af deres video'er

Jeg har shockwave, flashplayer og quicktime.
Hvad kan jeg mere mangle?
Avatar billede Thyge Nybegynder
08. februar 2011 - 21:01 #1
Jeg kan se at det kører i flash player, så det er underligt. Du kan prøve at installere flash igen, eller du kan prøve at installere firefox som alternativ til explorer.
08. februar 2011 - 21:02 #2
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
08. februar 2011 - 21:33 #3
ups ja win vista...

Har installeret flash herfra
http://get.adobe.com/flashplayer/

Har lige installeret det for 3 gang igen og nu virker det mærkeligvis nok.

Så C_thyge smider du et svar

Og hvordan kan man se hva det kører i?
Avatar billede Thyge Nybegynder
09. februar 2011 - 11:27 #4
Hvis du højreklikker på billedet kan du se at det er flash. Jeg tror dog ikke at du kan se det hvis du ikke har det rigtige tilføjelsesprogram installeret - eller det ikke virker som det skal. De fleste steder bliver du også automatisk informeret om at du skal installere en bestemt tilføjelse for at få indholdet til at afspille.