Avatar billede celal Nybegynder
09. februar 2011 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføje alt text til Jquery Dialog buttons

Jeg skal have tilføjet en alt text til en Jquery dialog button, men kan ikke ummidelbart finde nogen option for buttons. Dette er min kode. Jeg vil gerne have tilføjet alt text til de 3 buttons.

    $("#makeNewAgreementForm").dialog({
        title: "Opret aftale",
        height: 450,
        width: 400,
        resizable: false,
        modal: true,
        autoOpen: false,
        buttons: {
            'Fortryd': function () { $(this).dialog('close'); },
            'nulstil': function () { $("#makeNewAgreementForm")[0].reset(); },
            'Opret aftale': function () { makeNewAgreement(); $(this).dialog("close"); }
        }
    });
Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
11. februar 2011 - 11:57 #1
man bruger normalt ikke alt attributen på links men istedet title atributten. Men jeg kan ikke lige huske om jquery tillader at man sætter denne ind på linkende.
Avatar billede Thomas_E Nybegynder
17. februar 2011 - 14:11 #2
du må kunne finde det pågældende link via dets klasse, id, parent og så bare tilføje den ønskede attribut data.

f.eks

$('.knapklasse').attr("title","noget tekst");

du skal bare sørge for at den nævnte funktion bliver kaldt efter den der sætter dialog boksen.
Avatar billede celal Nybegynder
16. marts 2011 - 09:33 #3
Knapperne har ikke nogen class eller id, det er en del af propertyen buttons fra Jquery dialog()