Avatar billede public2 Nybegynder
10. februar 2011 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cisco certificeret konsulent søges til firewall opsætning

Hej,

vi har netop købt en Cisco ASA 5505 firewall til den virksomhed, som jeg arbejder I, og selvom jeg varetager de fleste ad hoc IT opgaver, er netværk og firewalls ikke min største force.

Derfor søger vi en med forstand (god forstand) på netværk, firewall og ikke mindst Cisco - det er ikke et must at være Cisco certificeret, men gør bestemt ikke noget.

Der vil naturligvis blive betalt for de timer du arbejder og sammen finder vi en passende løn, enten aftalt eller timebaseret.

Jeg vil derudover stå med dig og kigge dig over skuldren for at kunne se hvorledes det bliver opsat.

Hurtigt og kort om opgaven. Vi er en lille virksomhed. Et lille krydsfelt, én IP-adresse fra vores ISP, 2 servere samt en 12-15 pc'ere.

Det er altså forholdsvist nemt og ukompliceret, men derfor ønsker vi stadig at få det sat op så det virker godt og pålideligt.

Skriv en mail til mig hvis du er interesseret i at høre lidt mere på edevantie@gmail.com eller smid jeres mail her i tråden, så kontakter jeg dig.

Mvh
Emil
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
10. februar 2011 - 16:14 #1
Hej Emil,

Jeg ved de i http://www.itafdelingen.dk/ har flere netværksfolk, også Cisco certifikeret. Det koster i hvert fald ikke noget at spørge :-)

Dbh Casper
Avatar billede public2 Nybegynder
10. februar 2011 - 16:45 #2
Hej Casper,

tusind tak for dit svar. Jeg vil lige tjekke den hjemmeside ud og så kan det være at jeg giver dem et kald :-)
Avatar billede henrik_meyer Nybegynder
11. februar 2011 - 14:10 #3
Har sendt dig en mail
Avatar billede public2 Nybegynder
20. marts 2011 - 11:07 #4
Lukket