Avatar billede desparato Nybegynder
10. februar 2011 - 20:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

VHS-DVD recording

Hey derude.
Jeg har lige købt mig et VHS-grabber set kaldet EzCap eller EasyCap... Easy er måske så meget sagt, for det volder store problemer.

Det har taget mig et par dage, men jeg har endelig fået både audio/video til at virke...Men! Lyden er ganske enkelt forfærdelig, kvaliteten er i sig selv udmærket, men den hopper helt sindsygt meget, så man slet ikke kan høre hvad der er blevet sagt.

Nogle idéer?
Jeg har de nyeste drivere(før jeg fik det, var der ingen lyd overhovedet)
Hardwaren virker fint, desuden er der ingen problemer med billedet.

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe mig, på forhånd tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2011 - 20:16 #1
du skal nok have en pc med flere kræfter - og rigeligt med ram.
er din maskine over 2 år, så se på
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_06/OFF01.SHTML
Avatar billede desparato Nybegynder
10. februar 2011 - 20:16 #2
Bruger forresten Windows Seven 64-bit, og det er kompatibelt. Sig endelig til hvis i skal bruge mere info.
Avatar billede desparato Nybegynder
10. februar 2011 - 20:18 #3
Hehe, computerens ydeevne er ikke ligefrem problemet, det er kun spil som Crysis 2 med alt på max der kan give den kamp til stregen :)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2011 - 21:19 #4
hvorfra skulle jeg vide det? Og jeg gider ikke spørge til, om lydkort osv er moderne - jeg får jo bare et Hehe tilbage...
Du har en flaskehals i systemet - find den selv.
Avatar billede desparato Nybegynder
10. februar 2011 - 21:50 #5
Det var dog det mest ubrugelig svar jeg nogensinde har fået.
Avatar billede desparato Nybegynder
10. februar 2011 - 21:55 #6
.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2011 - 13:25 #7
Er hardware acceleration sat til fuld både for grafik og lyd?
Avatar billede mulvad Nybegynder
11. februar 2011 - 15:00 #8
Har du testet din videostrøm på en anden computer for at udlukke at der er tale om afspilningsmæssige problemer? - manglende codecs o.lign?
Avatar billede desparato Nybegynder
12. februar 2011 - 00:01 #9
lalalala