Avatar billede desparato Nybegynder
10. februar 2011 - 21:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

VHS-DVD recording - dårlig lyd

Hey derude.
Jeg har lige købt mig et VHS-grabber set kaldet EzCap eller EasyCap... Easy er måske så meget sagt, for det volder store problemer.

Det har taget mig et par dage, men jeg har endelig fået både audio/video til at virke...Men! Lyden er ganske enkelt forfærdelig, kvaliteten er i sig selv udmærket, men den hopper helt sindsygt meget, så man slet ikke kan høre hvad der er blevet sagt.

Nogle idéer?
Jeg har de nyeste drivere(før jeg fik det, var der ingen lyd overhovedet)
Hardwaren virker fint, desuden er der ingen problemer med billedet.
Desuden er computeren ganske hurtigt og alt er up to date, måske med undtagelse af nogle drivere.

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe mig, med nogle gode svar,  på forhånd tak :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
10. februar 2011 - 22:53 #1
he he
køb en hurtigere maskine
Avatar billede desparato Nybegynder
10. februar 2011 - 23:26 #2
he he
maskinen er hurtig nok, og har lige løst problemet, men tak for endnu et ubrugeligt svar... Godt nok sølle hvad man kan forvente fra det sted her -.-
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
11. februar 2011 - 09:17 #3
ja ja, den er go med dig
nej du må nok heller se dig om efter noget opdateret hardware
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2011 - 13:22 #4
Hej desparato hvad har du gjort for at løse problemet?
Var det noget med hardware acceleration for hardware (lyden)??
Avatar billede desparato Nybegynder
11. februar 2011 - 14:59 #5
Skal ikke kunne sige om det er gældende for alle, men i mit tilfælde var det den enhed jeg havde købt, som ikke virkede korrekt, jeg har erstattet lyd-delen med et kabel jeg havde i forvejen. Ved ikke hvad det hedder, men det er sådan et audio(rød/hvis) til jack-stik.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2011 - 18:48 #6
Okay. Hvis du har løst problmet selv, så lukker du bare selv spørgsmålet igen.
Avatar billede desparato Nybegynder
12. februar 2011 - 00:00 #7
lllalaalal