Avatar billede rene1111 Juniormester
11. februar 2011 - 11:35 Der er 2 kommentarer

Problemer med Linksys Wireless

Er der nogen som kender Linksys Wireless-G ADSL Home Gateway. Jeg kan ikke installere den, idet jeg kører den medfølgende cd, stopper installationen der, hvor den spørger brugernavn og adgansgode, fordi uanset hvad man taste der, kommer den ikke videre. Hvad er der galt med den?
Hilsen
rene111
Avatar billede Ole_A Nybegynder
11. februar 2011 - 13:53 #1
Et forslag er "reset" din router, da linksys kører med standard brugernavn/kodeord fra nystart ..dvs hvis brugernavn/kodeord er ændret undervejs kan du ikke bruge cd'en, derfor "reset" og prøv igen.
Avatar billede rene1111 Juniormester
15. februar 2011 - 10:46 #2
Hej Ole.
Nu har jeg "reset" routeren, men stadig ikke få gang i den, skal man bruge de orginale adgangs- og brugernavne, jeg synes ikke man kan se dem nogen steder