Avatar billede kiwankow Nybegynder
14. februar 2011 - 10:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

viser netværk men kan ikke logge på

Hej lige pludselig virkermit trådløse netværk ikke længere. Den finder godt nok netværket og viser god forbindelse, men alligevel kan den ikke logge på. Hjælp, hvad kan være galt..??
Avatar billede KHHP Juniormester
14. februar 2011 - 10:36 #1
Hvis din router er tændt hele tiden, så prøv at slukke den i 2-5 minutter og tænd for den igen.
Hvis det ikke hjælper, så prøv at opdatere driveren til dit trådløse netværkskort
Avatar billede kiwankow Nybegynder
14. februar 2011 - 10:40 #2
det har jeg prøvet, det hajlp ingenting, jeg kan også godt logge på med min anden computer.
Avatar billede Blandy Praktikant
14. februar 2011 - 11:13 #3
forkert kode?
Avatar billede KHHP Juniormester
14. februar 2011 - 16:11 #4
Det kunne godt være som #3 siger, at det er indgivet en forkert kode.
Hvilket styresystem kører du?
Windows XP, Vista, 7, Mac OSX, Linux?

Det kan muligvis hjælpe med at løse problemet
Avatar billede kiwankow Nybegynder
09. marts 2011 - 12:01 #5
ahh det var ipadressen der skulle ændres