17. februar 2011 - 08:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Opdatering WinXP Servicepakke 3 fejler konstant

Jeg har nu adskillige gange prøvet at opdatere Windows XP - også med automatiske opdateringer. Hver gang den lige er ved at være færdig skriver den: Installationsfejl: 0x8007FF070

Jeg har hentet vejledningen på Microsofts hjemmeside og prøvet at følge den til punkt og prikke - uden held. Jeg har også prøvet med programmet: Dial-a-Fix - også uden held.

Kan nogen hjælpe mig?

Bedste hilsner fra LEJ
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 08:35 #1
http://support.microsoft.com/kb/950249

den må have lavet en tilføjelse på din pc

måske skal du også bruge ccleaner bagefter

eller revo uninstaler

free ware version

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede lej Nybegynder
19. februar 2011 - 23:18 #2
Hej TREATMENICE
TAK for hjælpen. Det var ikke 'helt' løsningen, men et SUPER program, der jo kan gøre RET så mange ting.

Det gav mig i hvert tilfælde 'tråden' til det, jeg skulle bruge.

Du får hermed alle point for din indsats!

Jeg håber jeg kan finde ud af at give point - jeg synes det er lidt BØVLET - men jeg prøver. Hvis det ikke lykkes mig i første omgang må du lige give et praj / guide mig.

Bedste hilsner og TAK fra
LEJ
Avatar billede lej Nybegynder
19. februar 2011 - 23:20 #3
Hej igen TREATMENICE
- hvor fa'* giver jeg point til dig?
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2011 - 08:20 #4
man beder vedkommende lægge et svar du accepterer
det gør jeg så bare
m.v.h
21. februar 2011 - 11:50 #5
Tak for det.

SUPER - NU kunne jeg se, hvor der bliver givet point.

TAK for hjælpen!

LEJ
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 12:44 #6
du skal så acceptere mit svar #4
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2011 - 15:55 #7
det er da let ikke men ikke sådan set helt enkelt

kunne være lettere
22. februar 2011 - 08:06 #8
Ja - det kunne jo være lettere - men jeg regner med, at det nu er helt OK?

Bedste hilsner fra
LEJ
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2011 - 09:14 #9
her er reglerne der gælder herinde hvis du skulle få lyst til at læse dem

http://www.eksperten.dk/faq

alt i orden, hej