Avatar billede KrILl3 Nybegynder
17. februar 2011 - 21:46 Der er 5 kommentarer

Bedste Bærbar anno 2011

Jeg ville gerne høre hvilken bærbare computer der er den aller aller aller bedste der findes på markedet lige nu eller inden for nær fremtid. prisen er totalt underordnet, ligeså er det lige meget om den er dyr i forhold til indholdet, så længde det er den bedste. det er farten der bliver lagt vægt på. CPU, GPU, SSD, USB 3.0, RAM osv.

Kig rundt omkring jer :D
Avatar billede lzs Nybegynder
17. februar 2011 - 22:00 #1
Avatar billede magic-mouse Novice
17. februar 2011 - 22:44 #2
Alienware...

FARVEVALG    Bærbar Alienware M17x gaming-pc - Nebula Red    Rediger
PROCESSOR    Intel® Core™ i7 Processor 940XM (2.13 Ghz, 8MB, 4C)    Rediger
OPERATIVSYSTEM    Original Windows® 7 Ultimate, 64-bit, Dansk    Rediger
GRAFIKKORT    CrossFire™ Dual 1GB ATI® Mobility Radeon™ HD 5870    Rediger
HUKOMMELSE    8192 MB Dual Channel DDR3 SDRAM på 1333 MHz [2 x 4096]    Rediger
HARDDISK    512GB Solid State Drive Raid 0 "Stripe" Dual HDD - (2x256GB)    Rediger
LCD    17" skærm i bredformat med XGA+ (1440 x 900) - mere end HD (900p) - CCFL (dobbelt)    Rediger
OPTISKE DREV    Blu-Ray ROM combo (Blu-ray read only, DVD, CD read & write) Slot Load Drive    Rediger
TRÅDLØS FORBINDELSE    Intel® Wireless LAN 6300 3x3 802.11a/b/g/n card (EUR)    Rediger
BLUETOOTH    Dell Wireless 370 Bluetooth-modul - Europæisk    Rediger
PRIMÆRT BATTERI    9-cellet litium-ion-batteri på 85 W/t    Rediger
MICROSOFT-PROGRAMMER    Office Professionel 2010 - Dansk    Rediger
SIKKERHEDSSOFTWARE    McAfee® Security Centre - 36 måneders beskyttelse    Rediger
SERVICE OG SUPPORT    4 års hardwaresupport næste arbejdsdag    Rediger
HÆNDELIGT UHELDSSERVICE    4 års Hændeligt skyttelse    Rediger
ONLINESIKKERHEDSKOPIERING    1 års DataSafe-onlinesikkerhedskopiering 100GB    Redige

Man skal kigge længe efter en barebar med samme performance. Men til 55.000 så forstår man hvorfor.
Avatar billede bongo Novice
25. november 2011 - 18:40 #3
God humor...! :)
Avatar billede bongo Novice
02. januar 2012 - 15:59 #4
Jeg endte med at købe en Medion - den synes jeg er rigtig billig i forhold til ydelse.

Jeg har haft Medion computere i de sidste 12 år, og har aldrig haft noget at klage over, hverken maskinerne eller service (som jeg heldigvis ikke har skullet benytte ofte)
Avatar billede bongo Novice
15. marts 2012 - 19:28 #5
Lægger I ikke et svar?

Tak!