Avatar billede johwic Juniormester
19. februar 2011 - 17:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til website - tilbud?

Laugenes årlige opvisning er en non-profit sammenslutning af små håndværksfag, som ønsker at sætte fokus på danske håndværk indenfor livsstilbranchen som har svært ved at overleve.

Vi støttes af kongehuset ved HKH Prinsesse Benedikte, som i 2010 var protektor for opvisningen Vi har også fået støtte fra flere fonde.

For at nå bredere ud med vores budskab, har vi besluttet at etablere en website under navnet: laugenesopvisning.dk

Siden skal afspejle vores første opvisning som fandt sted i november 2010.

Vi har brug for en eller flere der kan hjælpe os med at få lavet et website.

Vi har ikke råd til et stor forkromet løsning, da vi  har et lille budget, derfor prøver vi eksperten, det kunne jo være der var nogle der var nyetablerede eller som manger opgaver.

Man kan se lidt mere her: http://www.skraedderlauget.dk/LAAO/website.pdf
Avatar billede hemberg Forsker
19. februar 2011 - 18:25 #1
Måske kan jeg bruges. Har lavet lidt af hvert. Driver http://www.phhe.dk som er min egen private side. Har også lavet http://www.skomagerhuset-aps.dk/ som forretningside. Og sidst men ikke mindst medprogrammør på foreningssiden http://www.oz6hr.dk (Som jeg ikke er medlem af længere.) Send en mail hvis der er noget der falder i jeres smag; phhemberg@gmail.com
Avatar billede hemberg Forsker
19. februar 2011 - 18:27 #2
Hov glemte lige. http://www.skomagerhuset-aps.dk .
Avatar billede johwic Juniormester
21. februar 2011 - 14:48 #3
Er der ikke ander der kan hjælpe?
Avatar billede n-emy Nybegynder
22. februar 2011 - 11:22 #4
Jeg kan muligvis hjælpe, send mig en mail på meericki@gmail.com så kan vi snakke om det :)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
22. februar 2011 - 16:52 #5
Lyder som om i er perfekte kandidater til f.eks gominisite.dk , som er et simpelt CMS hvor i selv kan oprette og vedligeholde jeres site.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
22. februar 2011 - 20:44 #6
Hej,

Dette kan vi hjælpe med. Du er meget velkommen til at kontakte mig på info@tk-datteam.dk
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
22. februar 2011 - 20:44 #7
mail adresse: info@tk-datateam.dk
Avatar billede irminger Praktikant
24. februar 2011 - 11:33 #8
Joomla CMS kunne også være et bud på en løsning - mange af de modulforespørgsler der er i opgaven er allerede lavet og skal "bare" tilpasses sitet.
Så kan I selv opdatere indholdet dynamisk, indsætte billeder mv. når først sitet er kørende.
Avatar billede fireball40 Nybegynder
25. februar 2011 - 19:35 #9
I er velkommne til at skrive til mig på
info@opti-web.dk
www.opti-web.dk
Avatar billede phoenix93 Nybegynder
13. marts 2011 - 17:29 #10
Jeg vil da maget gærne hjæpe til.
Jeg har ikk spicelt maget og vise fram men kan kode afmenlig hjemmeisider og lave wordpress themear der vil gører det letter for dig at redigerer i jeg er ferdig.
Hvis jeg skulle lave det uden wordpress vil det tager noget længer tid og sette sådan en system op.
Men hvis du er firsk eller vil have lidt mere info kan du kontakte mig her på eksperten.
Avatar billede johwic Juniormester
07. september 2011 - 11:51 #11
Det blev Opti-web.dk og vi er meget glade!