Avatar billede ms20 Nybegynder
19. februar 2011 - 18:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken pc er bedst?

Jeg er nødt til at købe ny pc.

Jeg har kig på tre umiddelbart fine pc'er:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/HPG5242SC/hp-g5242sc-stationar#

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4913444

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4913501

Jeg vil gerne have en hurtig og driftsikker pc.
Jeg spiller World of Warcraft.

Hvad skal jeg vælge?? :-)
Avatar billede hemberg Forsker
19. februar 2011 - 18:19 #1
Klart den fra elgiganten. Det er en X4 kontra de andre to der er en x3 kerne.
Avatar billede Blueeyez Mester
19. februar 2011 - 18:42 #2
Vil os sige: HP G5242sc

Eneste ulempe jeg sådan lige rigtigt kan pege finger af er graffikkortet, HPs pcere har det med at graffikkortene IKKE kan opgraderes/udskiftes, men jeg har ikke kunnet finde dokumentation for om det er sådan ved denne model, den har en god cpu og ram og graffikkortet kunne være bedre, men hvis du blot spiller wow så vil jeg ikke tro du skal gå så meget op i det.. ellers skal du nok gå en del op i pris hvis du vil have noget som der er til rigtig gaming, her er information om graffikkortet: http://www.nvidia.com/object/product_geforce_210_us.html
Avatar billede ms20 Nybegynder
19. februar 2011 - 19:58 #3
Avatar billede Blueeyez Mester
19. februar 2011 - 20:27 #4
Den der har bedre graffikkort og rammene ser os gode nok ud.. cpuen tja den har 3 kerner så jeg tror nok du overlever men os svært når du sammenligner en med 4 kerner mod 2 med 3 kerner og du vil have et system der skal køre stabilt for så vinder den med 4, men dens graffikkort er bare ikke lige noget jeg vil kalde gaming hvor imod den du henviser til nu er bedre, men igen stadig så er du lavt stadig.. men den har specs til nyere spil men jeg vil ikke garantere dig det helt store for der er altså stor forskel fra og købe den færdig samlet ved HP end og købe delene selv eller købe en pc ved komplett.dk, topdata.dk mmvision.dk mm...
Avatar billede ms20 Nybegynder
21. februar 2011 - 21:29 #5
Tusind tak for svar!

Blueeyez->> Hvis du ønsker point, venligst læg et svar :-)