Avatar billede hornbech Praktikant
20. februar 2011 - 09:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilgå min Synology nas ude fra

Hej jeg har fået mig en Synology Disktstation DS211J
Mit problem er at jeg ikke kan tilgå min nas fra en ekstern computer over nettet.

Jeg kan tilgå mine fotos via Fotostation på mobilen
Men ikke mit musik via Audiostation, og som sagt heller ikke via Web Application

Jeg kører DSM 3.0-1354
Og sidder på en fiber forbindelse med en WiFi ruter koblet til Routeren er en Zyxel NBG-419N

Jeg her lavet en port forward på port 5000 til min Nas's ip adresse
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
20. februar 2011 - 13:07 #1
Er du sikker på at din port forward virker ?

Du kan evt. tjekke den via. http://www.canyouseeme.org/
Avatar billede hornbech Praktikant
20. februar 2011 - 17:05 #2
Med http://www.canyouseeme.org/
Siger den at port 5000 ikke er åben. men inden i min router er den sat til at forwarde port 5000 til min Nas ???????
Avatar billede hornbech Praktikant
20. februar 2011 - 18:16 #3
Jeg kan få lov til at forwarde port 5005 det virker fint men lige netop port 5000 vil den bare ikke
Avatar billede Blandy Praktikant
28. februar 2011 - 12:49 #4
hvad med din firewall evt antivirus?
Avatar billede hornbech Praktikant
06. maj 2011 - 17:49 #5
Jeg har kunne sætte min nas op til en anden port eller bruge Https