Avatar billede schummi Nybegynder
22. februar 2011 - 12:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lost password

Har en ven,der var træt af at der var flere brugere på sin pc,derfor rådede jeg ham til at lave flere konti,og med ham selv som administrator med et login password.det gjorde han så,men glemte det igen.
Har selv prøvet med cmd net user (bruger)*  men svarede fejl 5.
prøvede også med regedit,uden held.Da det er en acer aspire desktop,prøvede jeg også at tage batteriet ud af motherboardet en times tid,uden held.
Spørgsmålet er så følgende,er der en anden vej via cmd
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2011 - 12:59 #1
Spørgsmålet har intet at gøre med sikkerhed...

Hvilket styresystem?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2011 - 13:08 #2
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
du kan hente filen, og brænde en boot-cd.
Så bootes på den, og teksten på skærm følges - det er ikke så svært - og så er adgangskoder i windows nulstillet.
Avatar billede schummi Nybegynder
22. februar 2011 - 13:32 #3
han har windows vista home premium 32 bit.
Jeg lærer noget nyt hele tiden,hvad ville du kalde katagorien?
Avatar billede schummi Nybegynder
22. februar 2011 - 13:45 #4
prøver at sende ham dit link,men han er temmelig grøn med it.tror aldrig han har brændt noget.Jeg har selv et prg der hedder passwordunlocker brændt på cd-r.jeg bor i vig og min ven bor i brøndby,så ser ham ikke lige hver dag.kunne selvfølgelig selv brænde pogostick og sende det til ham..men jeg giver lige en tilbage melding senere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2011 - 13:52 #5
#3 Jeg ville nok vælge Vista kategorien. Men pyt nu med det.
Avatar billede schummi Nybegynder
23. februar 2011 - 06:16 #6
virker alletiders fint,sender den til min buddy i dag,så blir han sgu glad.
Avatar billede schummi Nybegynder
23. februar 2011 - 06:20 #7
takker for tid og ulejlighed.også på min ven julio vegne.
Avatar billede schummi Nybegynder
23. februar 2011 - 06:22 #8
neiiii kom til at give mig selv point.istedet for claes57.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. februar 2011 - 10:59 #9
det er helt ok - jeg har ikke lagt et svar selv...