Avatar billede men2906 Nybegynder
24. februar 2011 - 18:53 Der er 6 kommentarer

Mine eksterne hardiske virker ikke?? vigtige filer på?+ hvad gør jeg??

Goddag kloge folk..

jeg har nogle eksterne Hardiske som ikke virker..

i alt 4...

en af dem virker når jeg har skiftede forstykket hvor man sætter strøm og usb til.

så der 3 tilbage..

den ene er en lille en som kun køre over usb... den kan heller ikke vise indholdet, men popper op på computeren men kan ikke komme ind i den.. computeren forslår at formatere den, men vil ikke miste dataen, er der nogle firma eller nogle kloge herinde som kan trække dataen ud af??

så har jeg 2 som køre på strøm, som har sammen problem...
men vil virkelig ikke miste dataen, er der nogle kloge herinde som kan hjælpe eller kan man sende det ind til et firma..

tænker man må kunne gøre noget, efter som de bare fra et tidspunkt til et andet at de ikke har virket..

har været slået fra og næste gang jeg så sætter dem til har de ikke virket...

de popper op, men kan ikke komme ind på dem.. de popper ikke op på denne computer, men computeren registere dem og viser at en usb enhed at sat til..

håber i kan hjælpe...

må kunne være noget man kan gøre...
24. februar 2011 - 18:55 #1
Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

----

Også det samme på en anden putter ?
Avatar billede men2906 Nybegynder
24. februar 2011 - 19:26 #2
windows 7

ja de gør det samme på andre stationære og på andre bærbare
Avatar billede 2nice Nybegynder
24. februar 2011 - 20:00 #3
Hvor i landet, befinder diskene/du dig henne?

Kan da godt hente dine data ud. (er 99% sikker)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2011 - 21:45 #4
Er du flink til at bruge sikker fjernelse af hardware når du bruger disse diske?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2011 - 21:46 #5
Avatar billede men2906 Nybegynder
25. februar 2011 - 12:02 #6
ja det har jeg brugt,..

jamen de befinder sig i odense,,

hvordan kan du gøre det??