Avatar billede rask2 Nybegynder
26. februar 2011 - 16:28 Der er 9 kommentarer

Kan ikke komme på google

Hej

Jeg sidder og hjælper et par venner med at rense deres pc efter at den ikke lænegere kan komme på google.

Jeg har kørt Anti Malwarebytes uden held. Derefter superantispyware som slettede 85 objekter. Problemet er der dog stadig. Jeg har også kørt ccleaner.

Jeg har forsøgt mig med forskellige browsere, og det er det samme i alle sammen.

Jeg smider lige en HiJackThis log til gennemgang:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\SvcHost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuard.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Samsung\Samsung New PC Studio\NPSAgent.exe
C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCompanion.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCompanionInfo.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
C:\WINDOWS\System32\SvcHost.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\WINDOWS\system32\FsUsbExService.Exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jucheck.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\FGuard.exe
F:\Spyware\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.lastbilmagasinet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R3 - URLSearchHook: PC Tools Browser Guard - {472734EA-242A-422b-ADF8-83D1E48CC825} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Browser Defender BHO - {2A0F3D1B-0909-4FF4-B272-609CCE6054E7} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG9\avgssie.dll (file missing)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5612.1312\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: BullGuard Safe Browsing - {FC872B94-35E3-4B94-B028-184A2A1C7CCE} - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIEBHO.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - (no file)
O3 - Toolbar: PC Tools Browser Guard - {472734EA-242A-422B-ADF8-83D1E48CC825} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Programmer\Fælles filer\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetDefPrt] C:\Programmer\Brother\Brmfl04a\BrStDvPt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter2.0] C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PCTools FGuard] C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\FGuard.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [InnoSetupRegFile.0000000001] "C:\WINDOWS\is-GG3R1.exe" /REG /REGSVRMODE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [AutoStartNPSAgent] C:\Programmer\Samsung\Samsung New PC Studio\NPSAgent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sony Ericsson PC Companion] "C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Vis eller skjul HP Smart Web Printing - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\bglsp.dll
O18 - Protocol: bglink - {FC872B94-35E3-4B94-B028-184A2A1C7CCE} - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIEBHO.dll
O20 - AppInit_DLLs: BgGamingMonitor.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BgRaSvc - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Support\BgRaSvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager (brmfrmps) - Brother Industries, Ltd. - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: Browser Defender Update Service - Unknown owner - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
O23 - Service: BullGuard behavioural detection service (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: FsUsbExService - Teruten - C:\WINDOWS\system32\FsUsbExService.Exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdauxservice) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdcoreservice) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Sony Ericsson PCCompanion - Avanquest Software - C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCService.exe

--
End of file - 12598 bytes
Avatar billede rask2 Nybegynder
26. februar 2011 - 16:42 #1
nå så er google problemet løst. der manglede bare en host fil.

Men hvis nogen har lyst kan i få pointene for en gennemgang af overnstående log...
26. februar 2011 - 20:27 #2
Mest oprydning ->

Du bør/skal opdatere din AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAklik GoogleToolbar)

---

http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

---

CCleaner - værktøjer -opstart - har kan du disable/fjern følgende fra din opstart ->

[Adobe Reader Speed Launcher]
[Adobe ARM]
[QuickTime Task]
[iTunesHelper]
[swg]
[MSMSGS]  (Eller bruger du denne GAMLE Messenger hele tiden ?)

---
Avatar billede rask2 Nybegynder
08. marts 2011 - 23:11 #3
Hej Larry

Jeg har gjort som beskrevet ovenstående.

Brugeren er igen begyndt at opleve at Google ikke kan åbnes. Dog ikke hver gang, og der er forskel på om de forsøger at gå på google.com eller google.dk.

Jeg har kørt HiJackThis igen og der kommer en fejlboks på skærmen nu.

An error occured - for some reason your system denied write access to hosts file.........an unexpected error at procedure: modmain_check other 1 item ()........

når jeg trykker ok til dette kommer der en ny boks med en #error 75 hvor jeg kan indberette fejlen.

Nogle bud på hvad der kan være galt? Ellers smid et svar så vi kan få lukket.

Der kommer lige en log til.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\SvcHost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
C:\WINDOWS\system32\brss01a.exe
C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Samsung\Samsung New PC Studio\NPSAgent.exe
C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCompanion.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCompanionInfo.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
C:\WINDOWS\System32\SvcHost.exe
C:\WINDOWS\system32\FsUsbExService.Exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
C:\DOCUME~1\MICHAE~1\LOKALE~1\Temp\TeamViewer\Version6\TeamViewer.exe
c:\docume~1\michae~1\lokale~1\temp\teamviewer\version6\TeamViewer_Desktop.exe
C:\DOCUME~1\MICHAE~1\LOKALE~1\Temp\TeamViewer\Version6\tv_w32.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.lastbilmagasinet.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Programmer\Google\GoogleToolbarNotifier\5.6.5612.1312\swg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: BullGuard Safe Browsing - {FC872B94-35E3-4B94-B028-184A2A1C7CCE} - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIEBHO.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Programmer\Fælles filer\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [PaperPort PTD] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\pptd40nt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IndexSearch] C:\Programmer\ScanSoft\PaperPort\IndexSearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetDefPrt] C:\Programmer\Brother\Brmfl04a\BrStDvPt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter2.0] C:\Programmer\Brother\ControlCenter2\brctrcen.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BullGuard] "C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuard.exe" -boot
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AutoStartNPSAgent] C:\Programmer\Samsung\Samsung New PC Studio\NPSAgent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sony Ericsson PC Companion] "C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Report to BullGuard - {27FD17FB-CF63-486b-B2BE-8D8781CBEA01} - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIE.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Vis eller skjul HP Smart Web Printing - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\bglsp.dll
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} (get_atlcom Class) - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: bglink - {FC872B94-35E3-4B94-B028-184A2A1C7CCE} - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Antiphishing\IE\BGAntiphishingIEBHO.dll
O20 - AppInit_DLLs: BgGamingMonitor.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: BgRaSvc - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\Support\BgRaSvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Brother Popup Suspend service for Resource manager (brmfrmps) - Brother Industries, Ltd. - C:\WINDOWS\system32\Brmfrmps.exe
O23 - Service: BrSplService (Brother XP spl Service) - brother Industries Ltd - C:\WINDOWS\system32\brsvc01a.exe
O23 - Service: BullGuard behavioural detection service (BsBhvScan) - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardBhvScanner.exe
O23 - Service: BullGuard scanning service (BsScanner) - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardScanner.exe
O23 - Service: BullGuard update service (BsUpdate) - BullGuard Ltd. - C:\Programmer\BullGuard Ltd\BullGuard\BullGuardUpdate.exe
O23 - Service: FsUsbExService - Teruten - C:\WINDOWS\system32\FsUsbExService.Exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Sony Ericsson PCCompanion - Avanquest Software - C:\Programmer\Sony Ericsson\Sony Ericsson PC Companion\PCCService.exe

--
End of file - 10923 bytes
09. marts 2011 - 06:46 #4
[...reset the hosts file back to the default...]
http://support.microsoft.com/kb/972034
Avatar billede rask2 Nybegynder
13. marts 2011 - 22:11 #5
Okay. Det vil jeg forsøge. Jeg anvender teamviewer til at hjælpe dem herhjemmefra og hvis jeg åbner filoverførsel funktionen kan jeg se at der ligger en host file i system32\drivers\etc men når jeg forsøger at browse den,  så er den der ikke. Heller ikke som skjult fil
14. marts 2011 - 07:04 #6
Avatar billede rask2 Nybegynder
20. juli 2011 - 14:05 #7
Det er da vist på tide at få lukket denne tråd da den har været løst i lang tid.

Tak for hjælpen.....smid svar
20. juli 2011 - 14:31 #8
Hvad endte denne tråd så med ?
20. juli 2011 - 14:32 #9
Ping...

(Dette er så et [svar] ...)