Avatar billede webpassion.dk Novice
26. februar 2011 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Office 2010: Får fejlmedd. setup.exe er ikke et gyldigt Win32-program ved installation

Sidder og forsøger at installere Microsoft Office 2010 på min pc.
Mappen jeg installerer fra hedder: "Microsoft Office 2010 Select Edition RTM Volume X64 DVD English WZT" og når jeg trykker på setup.exe får jeg fejlmeddelelsen:
C:\programmer\...\...\setup.exe er ikke et gyldigt Win32-program

Nogen, der kan hjælpe?

Har Windows XP.

mvh
My
Avatar billede Red0z Nybegynder
26. februar 2011 - 23:47 #1
Kan det tænkes du har 32bit Windows xp ? :)

Dit office er ihvertfald 64 bit :)
Avatar billede webpassion.dk Novice
27. februar 2011 - 12:01 #2
Ja, det har jeg også fundet ud af. Nåede bare ikke at slette mit spørgsmål ;-)
Avatar billede webpassion.dk Novice
16. marts 2011 - 19:14 #3
Lukker tråden