Avatar billede lasse212 Nybegynder
28. februar 2011 - 13:30 Der er 6 kommentarer

Hjælp til at se hvornår doc. og excell har været åben

Hej

Er der nogle der kan hjælp mig, med at finde ud af hvornår at man har været inde og åbne et dok. eller excell fil.

Problemet er at jeg har glemt min usb-pind. i en pc... og efterfølgen har fået at vide at der er nogle som der har læst min personlige dok & regneark... men jeg skal bare finde ud af hvornår at den har været åben dato& kl, for at jeg kan finde ud hvem vekommen er.

håber at der er nogle der kan hjælp mig

/ Lasse
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2011 - 13:42 #1
Du går i en stifinder, finder filen, højreklikker på den og vælger egenskaber.

På fanebladet "Detaljer" kan du se diverse tider...
Avatar billede lasse212 Nybegynder
28. februar 2011 - 13:52 #2
Problemet er at jeg selv har haft det åben, efter følgen... Så det er mit der står reg.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2011 - 13:56 #3
Ja, så er der jo ikke noget at gøre...
Avatar billede lasse212 Nybegynder
28. februar 2011 - 14:05 #4
Oley.. Jeg tro bare at man lad er spor være gang men åbnet
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2011 - 14:13 #5
Kun hvis du har slået "Review" funktionen til i dokumentet. Det er ikke standard - men du kan læse mere her: http://www.shaunakelly.com/uncategorized/howtrackchangesworks.html#HowToDisplayTrackedChanges
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. februar 2011 - 14:15 #6
...hvilket iøvrigt igen kræver, at fyren har gemt dokumentet - og ikke blot lukket det.

Der er ingen funktion der holder øje med hvem der læser et dokument. Og slet ikke direkte på en USB-stick. (filer på en harddisk KAN monitoreres)