Avatar billede delled Nybegynder
01. marts 2011 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til AV kabel

hej
på min skole skal vi lave noget livecam, af det der sker på senen. Det skal vi gøre ved hjælp af et sony video camera, billed signalet overføres fra kameraets AV-out port, men kablet dertil har en ende der består af 4 ender en (rød,gul og hvid,) og en sort rund som jeg ikke kan stikke i computeren.

(her er kablet:http://www.sony.co.uk/product/cac-cables---connectors/vmc-15fs)

mine spørgsmål er.
1.Hvordan får jeg billedet fra camera og ind på min skærm?
2.hvilket program kan bruges til at vise det på en projektor?

jeg håber i kan hjælpe, på forhånd tak
Avatar billede delled Nybegynder
01. marts 2011 - 18:08 #1
jeg giver alle mine points til et godt svar
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2011 - 18:32 #2
Du har lavet dobbelt spm. Luk denne igen. Du må max uddele 200 p for et spm.
Avatar billede delled Nybegynder
01. marts 2011 - 18:36 #3
ups :s hvordan sletter jeg denne ?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2011 - 18:41 #4
Dit næste indlæg skiver du som "svar" og accepterer dette svar. Herved lukkes tråden igen. Nemt ikke?
Avatar billede delled Nybegynder
01. marts 2011 - 18:42 #5
lala