Avatar billede kaspersoendergaard Nybegynder
01. marts 2011 - 23:30 Der er 1 kommentar

HTC Desire HD, kan ikke få forbindelse til trådløst netværk

Hej allesammen,

Min splinter nye HTC Desire HD, kan ikke komme på mit hjemme netværk. Jeg vil lige sige med det samme, at min gamle HTC Desire heller ikke kunne, men begge mobiler kan hoppe på alle andre trådløse netværk, men ikke mit eget..

Hvordan kan dette være? Min udbyder er Stofa og min trådløse router er en af de nye modeller fra dLink. Når jeg har tændt for mit WI-FI på telefonen, og finder mit netværk, så trykker jeg opret forbindelse og indtaster koden, hvorefter den skriver, "Opretter forbindelse" og "Afbrudt" flere gange efter hinanden med få sekunders mellemrum.

Jeg forstår det simpelthen ikke og ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har aldrig nogensinde haft problemer med, at logge på andre netværk.

Jeg håber der kommer et dygtig menneske på området, som kan hjælpe mig, på forhånd tak! :o)
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
12. marts 2011 - 01:11 #1
har du andre trådløse enheder der kobler på dit trådløse netværk?