Avatar billede RasmusS Praktikant
02. marts 2011 - 18:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvor finder jeg min hændelseslog??

har en fejlmeddelelse der kører i loop inden log-in screen der står at - "man finder flere oplysninger i hændelseslogfilen" og Hvor finder jeg lige den??

det er i forbindelse med dette problem http://www.eksperten.dk/spm/933030 jeg mangler denne oplysning!
måske nogen kan hjælpe med dette også
Avatar billede jenscarlo Juniormester
02. marts 2011 - 20:19 #2
Gå i kør og skriv eventvwr.msc og tryk ok,så kommer den frem.
Avatar billede milter Ekspert
02. marts 2011 - 20:46 #3
@jenscarlo.

"Kør" eller "Run"-funktionen findes ikke i 7'erens normale opsætning:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/What-happened-to-the-Run-command
Avatar billede jenscarlo Juniormester
02. marts 2011 - 20:52 #4
Det gør den du skal bare få den frem.Start højreklik et tomt sted og klik på egenskaber,klik på tilpas og fine kør sæt mærke i denog tryk ok så er den fremme som den plejer at være i XP.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
02. marts 2011 - 21:01 #5
Der skulle stå gå i start og højreklik et tomt sted.
Avatar billede RasmusS Praktikant
03. marts 2011 - 08:24 #6
der er en ting I ikke helt har læst med, jeg kan ikke komme forbi log-in screen. Men jeg har fundet den rigtige løsning. Tak allers
Avatar billede milter Ekspert
03. marts 2011 - 14:31 #7
#6.

Du skriver også i dit andet spørgsmål, at du har fået adgang til indholdet på disken på anden måde.

Du skriver: "man finder flere oplysninger i hændelseslogfilen" og Hvor finder jeg lige den??"

Sådan ville du vel ikke spørge, hvis du ikke havde adgang til disken?

Forøvrigt findes der programmer som det i linket herunder, som kan give adgang til filerne i Event-logen:

http://www.funkytype.com/software/software/winternal's-erd-commander-2007-(iso)-200808282410/
Avatar billede RasmusS Praktikant
03. marts 2011 - 18:15 #8
ordkløver! det kommer vel også an på øjnene der læser det, hvordan man forstår det, eller om man læser sammenhængen istedet for at skimme igennem. Men nok om det. Glemte at give dig pointfor denne. Tak for dit svar i den anden tråd også. Jeg kigger på det i morgen.
Avatar billede RasmusS Praktikant
03. marts 2011 - 18:15 #9
ordkløver! det kommer vel også an på øjnene der læser det, hvordan man forstår det, eller om man læser sammenhængen istedet for at skimme igennem. Men nok om det. Glemte at give dig pointfor denne. Tak for dit svar i den anden tråd også. Jeg kigger på det i morgen.