Avatar billede hcm Nybegynder
03. marts 2011 - 23:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

regexp for at finde fil type

hej,
jeg har et lftp script som henter filer fra en server via mirror, men jeg vil excludere alle filer af typen *.part og *.Part

lftp understoetter regexp i -x parameteren saa min streng ser saadan her ud:

-x "\.(part|Part)$"

jeg synes ikke rigtig det virker - part filerne bliver stadig hentet ned.
Er det mig der er helt galt paa den? Jeg har ingen erfaring overhovedet med regexp, saa al input is much appreciated :-)

Takker
/henrik
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2011 - 00:15 #1
-x "\.*(part|Part)$"

måske
Avatar billede hcm Nybegynder
04. marts 2011 - 00:42 #2
jeps, det var vist bare det der skulle til! Mange tak for det. Smid et svar saa du kan faa point :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. marts 2011 - 00:51 #3
svar