Avatar billede ne-no Nybegynder
04. marts 2011 - 11:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til wordpress customfields swith mellem to asides

Hei.

Jeg er i gang med at udarbejde en wordpress for en kunde, og har brugt en ekstern leverandør ift. programmering, men desværre har dette medført at siden mangler nogle enkelte punkter for at være helt færdig. Og programmøren ønsker ikke at udarbejde mere.

Jeg er ikke selv et geni indenfor PHP programmering, nærmere en ren newbie. Derfor spørger jeg om hjælp fra en master :-).

Der er udarbejdet en page-template for produktpages, hvor bunden på disse er tredelt eller todelt. Det er her problemet ligger. I bunden er der, i det første slot en kort historie om produktbrand, i det næste er der en kategorisering i forhold til nyheder indenfor det brand. Det sidste slot er til ambassadører.

Jeg har opsat x antal produktpages. På disse productpages er der en del produktbrands som ikke har ambassadører tilknyttet, hvis jeg så forsøger at rykke slot to(Nyheder) ud til slot tre(Ambassadører) inde fra backend ved custom fields, så vises nyheden, men header/headline forbliver "Ambassadør".

Det jeg ønsker er en opstilling inde fra page templaten som siger, at hvis jeg vælger at rykke nyheder ud til højre, så tilpasses header såvel som indhold ift. nyhedsslottet.

Link: http://deep-magenta.dk/bonvita/blowfish-2/

Se brand dropdown med de forskellige brandpages.

Jeg kan desværre kun give point til folk, dog har jeg sat denne til maksimum 200. Vil med glæde donere 1000 point.

Håber der er en venlig sjæl, der kan undvære lidt tid.
Avatar billede The_Buzz Novice
04. marts 2011 - 12:39 #1
Du har allerede 760 points ude :)
Avatar billede ne-no Nybegynder
04. marts 2011 - 14:04 #2
Hei Buzz.

Ja kan godt se det, har afsat point nu. Kom dog til at gøre det forkert to gange, er længe siden jeg har været herinde :-/.

Men tak for notice buddy.
Avatar billede ne-no Nybegynder
06. marts 2011 - 17:07 #3
Bump.
Avatar billede ne-no Nybegynder
31. marts 2011 - 00:16 #4
vv