Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 23:21 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

RegistryBooster

er der nogen der kender noget til RegistryBooster?
Avatar billede AViGu Nybegynder
05. marts 2011 - 23:46 #1
Drop det...
Har kun dårlige erfaringer med det.
Jeg ville anbefale CCleaner.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 00:26 #2
Jeg har læst om forsøg med nyinstallerede computere, hvor RegistryBooster (Uniblue) fandt flere hundrede fejl.
Så jeg er helt enig med AViGu Drop det! Det er svindel.

Men hvad er det for noget med "Nedlagt brugerprufil" ?
Hvis din profil virkelig hedder det, så få dig en ny:)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 08:34 #3
tak til turn2 go!

jeg dropper det! læg lige et svar så jeg kan afslutte sp.målet og give dig points!

fik osse kriller i maven fordi jeg tror, at jeg har haft det downloaded før med dårligt resultat. det stod omtalt på pcworlds sidste nyhedsbrev.

mit tillægsnavn "nedlagt brugerprofil" er ikke eet jeg selv har valgt. en supporter her har sagt, at det er en "experten-fejl"! men det funker jo godt nok!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 08:51 #4
når jeg går ind på malivida.com og klikker på download Ccleaner, så står der på den næste side RegistryBooster??????????
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 09:03 #5
http://www.filehippo.com/download_ccleaner

Beskidt markedsføring. Betal ikke for fup
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2011 - 09:48 #6
Enig med de andre. Jeg havde på et tidspunkt 2009 versionen af programmet på prøve. Ved en "rensning" fjernede det ting i regbasen der gjorde at pc ikke kunne starte normalt op bagefter. En systemgendannelse i fejlsikret tilstand redde dog pc i denne omgang. Men programmet blev fjernet med det samme. Fik også melding om flere hundrede fejl ved denne lejlighed.
Bruger selv CCleaner med et par andre programmer jeg har gennemprøvet der ikke laver fejl på min xp maskine
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 10:03 #7
til 220661
jamen kig lige ovenfor: fandt ccleaner gratis i google-søgningen under malavida og der stod download ccleaner, men når jeg klikkede på download kom der en ny side frem hvor det var registrybooster
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2011 - 10:14 #8
Ja det er ikke alle download links der er lige "ærlige". De lokker til at prøve noget andet end det der er hensigten. Det er beskidt markedsføring som samsonjens også er inde på.
Brug den fra Filehippo. Der får du den rigtige vare.
06. marts 2011 - 10:21 #9
www.ccleaner.com -> skifter selv til -> www.piriform.com/ccleaner -> Klik på [Download] knappen i midten -> Klik på [Download from Piriform.com] i midten -> Så starter [Downloading CCleaner...] automatisk ...

Og ikke nogle at de andre 'lokkemads'programers, der kan/vil dukke op undervejs !!!

Læs mere om CCleaner ved
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763  (Virker til XP, Vista, WIN7, ...)
samt
www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/  (Dog ikke specielt opdateret!)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 10:47 #10
jamen - jeg vil ikke betale for det - det kan jeg se jeg skal?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 10:57 #11
Ccleaner er gratis. Klik evt hvor der står nedstående:

Thank you. Your download will start automatically.
If not then please click this link
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2011 - 10:57 #12
Ikke hvis du bruger #5.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 11:41 #13
Jo. det afhænger af om du har en pop-up stopper aktiveret
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 13:15 #14
Tak for tilbud om point. Men AViGun havde jo givet det rigtige svar før mig, jeg uddybede det bare lidt. Ligesom de efterfølgende indlæg:)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 14:25 #15
til karise_larry!
uanset om jeg klikker på download skiltet midt på siden el. jeg klikker på download ovre t.h. kommer der et skilt frem, som kræver betaling?
har sendt en privat mail til dig kl. 11.02?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 14:33 #16
cCleaner kan hentes fra Download.com uden nogen form for lusk.

http://download.cnet.com/ccleaner/?tag=mncol;1
06. marts 2011 - 15:09 #17
Gentager:

www.ccleaner.com -> skifter selv til -> www.piriform.com/ccleaner -> Klik på [Download] knappen i midten -> Klik på [Download from Piriform.com] i midten -> Så starter [Downloading CCleaner...] automatisk ...

Der er da ikke nogen form for betalning på DEN MÅDE...

Men HVIS man ønsker at bidrage med $$ betalning kan man bruge den med Visa/CreditCard ... Ikke at man skal ...
06. marts 2011 - 15:12 #18
PS: Hvis man bruger nævnte http://download.cnet.com/ccleaner/?tag=mncol;1 kan man let 'falde i' de mange andre 'lokkemads'programer, der dukker op på siden/siderne.
DET SKAL KUN VÆRE CCLEANER, MAN SKAL VÆLGE, OG IKKE ANDET...
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 15:24 #19
cCleamer download kørte fint for mig på Download.com. Men starter download ikke hurtig nok er er en linie hvor der står:
"No download? Check for your browser's security bar at the top of the page, or click here" så starter det.

Men det er da rigtigt, at man ikke skal trykke på download for Registry mechanik eller andet.
Internettet er jo en stor svindlerbule, så her er øvelsen helt klart, at man skal se sig godt for, før man trykker på nogen som helst.
06. marts 2011 - 15:32 #20
<jegerdiana>: Har du set/forstået fidusen ?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 15:41 #21
tak til karise_larry for svaret. har nu installeret registrybooster
men kunne da ikke vide, at jeg ikke sku´klikke på download-skiltet i midten, men på den lille ubetydelige linie allernedest!
smid lige et svar så jeg ka´gi´dig points og afslutte sp.målet.

jegerdiana
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 15:48 #22
til karise_larry

du bli´r nødt til at lægge et nyt svar fordi "vi krydsede åbenbart hinanden"! har forstået fidusen nu!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:13 #23
I ¤3 skriver du:"tak til turn2 go!
jeg dropper det! læg lige et svar så jeg kan afslutte sp.målet og give dig points!

Jeg skriver så at AViGu Var den første til at besvare spørgsmålet.

Nu skriver du i #21 at du har installeret Registrybooster, og at karise larry skal have point. Kaarise har sgu da ikke skrevet du skulle installere Registry.
Mon der er noget om den mistanke, at du laver "Fis" med os?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:25 #24
undskyld - jeg har ikke installeret registrybooster - jeg har installeret ccleaner! jeg skrev forkert!
jeg ville netop ikke ha´registrybooster men ccleaner fordi den blev anbefalet! har klokket i den kommentar!
den blev anbefalet af karise_larry og han har hjulpet mig med ovst. breve m.h.t. installation af ccleaner!
så egentlig blev sp.navnet ændret henadvejen p.g.a. af gode råd!
06. marts 2011 - 16:27 #25
(Vi har skrevet samme via PM - hun har 'forstået fidusen nu' ...)

Alle parter bør lægge [svar] og så kan <jegerdiana> afmærke alle derefter...
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:37 #26
Ok. Men karise spørgsmålet var:
"er der nogen der kender noget til RegistryBooster?"
Og spørgsmålet blev besvaret allerede i #1 af AViGu.
Derfor bør point gå til AViGu.
Hvis jegerdiana vil belønne dig for at henvise til cCleaner, så må hun oprette et "Point til karise larry"
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:37 #27
rigtig god ide!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:39 #28
min rigtig gode ide var til karise larrys´forslag - jeg gi´r både turn2go og avg points osse
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:44 #29
NEJ-nej endelig IKKE mig, det er kun AViGu som er berettiget til point, fordi han som den første besvarede spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:51 #30
nej det er både turn2go og AViGu som ska´ha´ points så jeg takker jeres for jeres fine råd og be´r jer lægge svar her begge to! hvorfor jeg valgte karise_larry var fordi hans råd var detaljeret - bli´r nødt til at ha´det detaljeret for at kunne finde ud af det.
vær nu søde og lægge svar begge to (men jo ikke lige ovenover hinanden - vel?) (griner)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:52 #31
turn2go --->  jo da, god ide. Når nu bruger ønsker det :-)

PS. Jeg har aldrig forstået, hvad de point skal bruges til og hvorfor de er vigtige ?
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 16:58 #32
er altså heller ikke vigtige for mig (griner) - for jeg har ingen råd kun brug for råd!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 17:11 #33
turn2go slipper alt for billigt her jegerdianna  Han kan ikke lide at få point.

Der kan nemlig ikke gives flere point, da tråden er lukket og du har givet de point til karrise.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 17:18 #34
nå - det er jeg ked af!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 17:41 #35
Det er nu ikke helt rigtig, at jeg ikke kan lide at på point, men så skal jeg have fortjent dem. Men point som rettelig tilkommer andre vil jeg bestemt ikke have.

jegerdiana
samsonjens har ret i at tråden er lukket, men du kan gøre sådan:
Opret et nyt spørgsmål med titlen "Point til AViGu" og sæt point til 30. Du skal lægge et link som henviser til dette spørgsmål altså dette link: http://www.eksperten.dk/spm/933344
Så kan AViGu besvare det og få sine 30 point, og så skylder du ikke nogen noget.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 17:45 #36
Ps. Du har selv fået point tilbage på den måde af john stigers:
http://www.eksperten.dk/spm/933254
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 18:35 #37
tak til turn2go for et godt råd - har gjort det som du beskrev. kom dog til at skrive forkert profil-navn så der ligger 2 stk. (på det rigtige og det forkerte profil-navn)! derefter sendte jeg en kommentar med det link du har skrevet. altså kommentar til mit nye sp.mål. håber det er rigtig lavet!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 18:45 #38
Øhh? Nå ok! Men så læg et link til det nye spørgsmål her, så AviGu kan se det:)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 18:52 #39
AViGu
Se her:http://www.eksperten.dk/spm/933404

jegerdiana
Nu er det i orden, du behøver ikke at gøre mere.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 18:55 #40
Sikke noget vrøvl turn2go

http://www.eksperten.dk/spm/933403
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 18:57 #41
samsonjens forklar dig nærmere. Den henvisning til et link giver ingen mening.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 19:00 #42
Du kender da selv reglen om dobbeltspørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 19:02 #43
http://www.eksperten.dk/spm/933407

og endda også point til dig :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 19:05 #44
Dobbelt spørgsmål. Her er ikke tale om dobbelt spørgsmål. Det handler om 1. spørgsmål, hvor karise larry uberettiget har fået point, som tilkommer en anden. Det gør jegerdiane godt igen, ved at tilbyde point til den som har fortjent dem. Det skal hun da kun have ros for.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 19:10 #45
karise_larry har sørme fortjent sine points fordi jeg efterflg. fik en detaljeret beskrivelse om hvordan jeg fik fat i den ccleaner
KAN VI IKKE GODT SLUTTE DET HER NU!
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 19:17 #46
Diana
Jo det kan vi roligt gøre. Du skylder ikke nogen noget:)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2011 - 19:17 #47
super - nu har alle mine søde råd-givere fået points.

til samsonjens!
synes faktisk osse du ska´ha´points da du har deltaget i den efterflg. snak. så opretter lige et points-sp.mål til dig osse! og nu ikke noget med at sige, at det vil du ikke ha´- for du fik sørme skåret igennem her til allersidst.
så smid lige et svar på mit points-sp.mål under programmer/generelt. laver det nu!
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
25. november 2011 - 18:12 #48
Jeg ved godt det er kontroversielt emne, men lige præcis Registry Booster har fungeret rigtig godt under alle vores test, specielt på ældre computere har det en kæmpe effekt. Man kan jo prøve den gratis version og kun købe, hvis man synes det virker.

Download det her: http://programmer.downloadcentral.dk/?RegistryBooster/RegistryCleaners/Tweaks/1278
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2011 - 10:34 #49
til #48

min pc er ca. 1 1/2 år gl. - HP - 6 GB så regner ikke med, at den tilhører kategorien "ældre computere"! men jeg tror jeg er dækket godt ind!
Avatar billede AViGu Nybegynder
28. november 2011 - 08:15 #50
Så er du en af de heldige "downloadcentral".
Som tidligere nævnt, flere gange, så er UniBlue produkterne klassificeret som Fraud.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over hvad der er godt eller skidt, men når alt peger i den forkerte retning.... Lad være med at anbefale sådan et produkt på et Ekspert forum :)
Avatar billede christopher99 Nybegynder
14. februar 2012 - 13:47 #51
Hvis der er problemer med programmet RegistryBooster, så vil jeg da anbefale brugere at henvende sig til den danske support - kan se de yder dansk support på deres danske side: http://registry-booster.dk/