Avatar billede thmi99 Nybegynder
06. marts 2011 - 19:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

internet explorer kan ikke åbne siden?

Hejsa

Når jeg går ind på enkelte sider kommer denne besked: internet explorer kan ikke åbne internetstedet - handlingen blev afbrudt og når man trykker ok, så kommer man direkte til
"Internet Explorer kan ikke vise websiden" siden.

Det er ikke alle sider, men specielt www.ni.dk og Facebook.

Det er blevet værre det sidste halve år.

Hvad kan problemet være???

Jeg køre med XP SP3 og IE7
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2011 - 19:06 #1
Start IE, klik på Funktioner, klik Internetindstillinger, klik på knappen SLET.
Sæt flueben i de 3 øverste linjer og klik på slet.

Klik på Faneblad Avanceret, klik på Nulstil

Og/Ellers:
Hent Ccleaner her > Klik ude til højre på "Download Latest Version".
http://www.filehippo.com/ (...)
Der er en manual her > http://www.spywarefri.dk/ (...)
Der er en lille forskel "Problemer" er udskiftet med "Register".
Sæt de flueben som vist i manualen punkt 11 inden du kører "Renser".

Lad programmer foretage en oprydning i Renser og Register, og lad den slette det den finder
Avatar billede thmi99 Nybegynder
06. marts 2011 - 19:10 #2
Jeg glemte lige at sige at det også er der hvis der lige er sat en ren Ghost image på som ikke tidlige har været connectet til nettet!

Så det er ikke fordi der er en masse ragelse der ligger og driller
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2011 - 19:18 #3
Så er det vel fordi du mangler at have installeret noget Java, Flash player eller andet der bruges på de pågældende sider.
Prøv evt at installere IE8 istedet for og lav tillige en windows update.
Avatar billede thmi99 Nybegynder
06. marts 2011 - 19:26 #4
Det hjalp ikke med IE8.
Og jeg har selv tænkt det med Flashplayer m.m. I "gamle dage" poppede der selv en masse op man skulle opdatere men det gør der ´desværre ikke mere, så jeg er ikke rigtig klar over hvilke jeg skal få opdateret!? Men der er ikke adobe flashplayer, for det kommer også med den nye 10.2.

Og jeg kan ikke rigtig lave en windows update......!
06. marts 2011 - 19:37 #5
http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

...Og jeg kan ikke rigtig lave en windows update......! ???

---

NB: Hver eneste gang at 'nogen' (gen)indlæser et gammelt/ældrer Image, bør(=skal) man straks derefter til WindowsUpdate for alle opdateringer.
Samt Java, FlashPlayer, AcrobatReader, ..., ... opdateringer...
For ikke at nævne Sikkerhedsprogram + opdatering af samme !!!
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2011 - 19:44 #6
Prøv at gå i IE, klik på Funktioner, klik Internetindstillinger
Klik på faneblad Sikkerhed
Markere ikon, et af gangen og sæt til Standard.

Klik på faneblad Beskyttelse af presonlig oplysninger og sæt den til standard.

Klik på Faneblad Avanceret, klik på Nulstil

Klik på anvend/ok

java:
http://www.java.com/en/download/index.jsp

Flash player:
http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html

WU.
http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/vistadefault.aspx?ln=da
Avatar billede thmi99 Nybegynder
06. marts 2011 - 19:51 #7
Jeg troede faktisk ikke at jeg kunne updatere med den win wersion jeg har.....men jo så nu prøver jeg at hente alt.

Jeh har hele tiden haft sidste nye Java og flashplayer, så det er ikke det.

Jeg prøver også lige det andet senere
Avatar billede thmi99 Nybegynder
06. marts 2011 - 19:53 #8
Når jeg huskede ikke fejl, jeg kunne sørme ikke opdatere.... :o(

Der er vel ikke en der har en WinXP pro billigt tilsalg??
06. marts 2011 - 20:00 #9
...jeg kunne sørme ikke opdatere.... :o(... -> Fordi det er en P**** version ??? *G*
Avatar billede thmi99 Nybegynder
06. marts 2011 - 20:04 #10
Jaja det er jeg skam klar over ;o)
06. marts 2011 - 20:42 #11
Hvis du alligevel skal skaffe (=købe) den gamle XP Pro, så vil jeg da anbefale WIN7 istedet!

http://windows.microsoft.com/upgradeadvisor
Avatar billede haverslev Novice
06. marts 2011 - 20:50 #12
Enig i at W7 er et bedre valg, men man skal så huske på, at det bliver det som nyinstallation, da XP ikke kan opgraderes til W7.

Med en XP Pro kan spørgeren sikker nøjes med key derfra og lovliggøre hans nuværende installation og ikke ændre / nyinstallere noget som helst :-)
Avatar billede thmi99 Nybegynder
06. marts 2011 - 21:59 #13
Jeg er bestemt ikke interesseret i at bruge Win7!
Men det ser ud til at det virkede at opdatere....efter 93 opdateringer :o)

Send venligst svar så jeg kan give velfortjent point.
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2011 - 08:30 #14
Svar :-)