Avatar billede SoronSR Nybegynder
07. marts 2011 - 20:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PS3 media server kan ikke finde min PS3

Hej Alle

Jeg har lige hentet den nyeste udgave af PSM men den kan ikke finde min PS3. Jeg ved ikke helt hvad der kan være problemet. Synes at have prøvet det meste dog uden held. Ydermere skriver den "Du kan også tjekke spor eller konfiguration, kig evt. i debug filen."

Under sporet står der at jeg nu burde kunne se media serveren på min PS3, det kan jeg bare ikke. Hjælp..

Jeg har forresten windows 7.

Er der nogen der kan komme med nogle evt. løsninger.?
Avatar billede SoronSR Nybegynder
08. marts 2011 - 02:19 #1
Bump
Avatar billede SoronSR Nybegynder
08. marts 2011 - 06:35 #2
Bump
Avatar billede SoronSR Nybegynder
08. marts 2011 - 07:18 #3
Jeg prøver om en forbindelse via kabel kan være en løsning har om en lille times tid!!
Avatar billede SoronSR Nybegynder
08. marts 2011 - 08:22 #4
Jeg har nu prøvet med Kabelforbindelse til både pc og PS3. Jeg har prøvet med standard indstillinger og med DMZ til PS3. Derudover har jeg port forwarded port 5001 (kan dog ikke gennemskue om det skal tilknyttet min PC eller min PS3..

Er der ikke please nogle kloge hoveder derude der kan fortælle mig hvorfor søren dette ikke virker!!
Avatar billede Nereos Nybegynder
08. marts 2011 - 14:23 #5
Beskriv lige kort dit netværk. Jeg forstår ikke lige helt hvorfor du roder med Port Forward og DMZ på et internt net..? Det lyder lidt som om du famler i blinde...

Så vidt jeg ved virker DLNA kun på LAN.

Er Medie server aktiveret på din Playstation?
Indstillinger>Netværksindstillinger i bunden  er medie server.

mvh.
Avatar billede Nereos Nybegynder
08. marts 2011 - 14:27 #6
Også i PMS, under General Konfiguration.
Prøv at sætte under "Tving netværk på interface:" at sætte dit netkort med kabel.
Lad resten være blank.
Avatar billede Nereos Nybegynder
08. marts 2011 - 14:28 #7
IP adresser skal selvfølgelig være i samme område.
F.eks. 192.168.1.10 på PC
og 192.168.1.11 på PS3
Avatar billede SoronSR Nybegynder
31. marts 2011 - 00:47 #8
Fandt selv svaret.. blot en firewalls fejl jeg ellers syntes at have tjekket en masse gange.. :(
Avatar billede Bagern Nybegynder
03. juli 2011 - 11:06 #9
Nu sidder jeg i præcis samme situation :s Hvad gjorde du med firewallen?