Avatar billede zytech Nybegynder
30. juli 2001 - 11:47 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel med mysql + php ?

Nogle som kender en god gratis og hur´tig server med php + mysql adgang ?
Før brugte jeg whitehat men de er nede og nu bruger jeg f2s.com men jeg kan ikke få php til at køre....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 11:48 #1
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
30. juli 2001 - 11:49 #2
Så køb dit eget webhotel. Det er ikke så dyrt som folk går og tror...

::sunlock.dk::
Avatar billede zytech Nybegynder
30. juli 2001 - 11:52 #3
jeg har ikke så mange penge og et webhotel + et domæne koster da lige over 500 kr + månedlig afgift. !
Avatar billede zytech Nybegynder
30. juli 2001 - 11:56 #4
tror jeg lukker det her spørgsmål !
Avatar billede lrp Nybegynder
30. juli 2001 - 11:58 #5
Ang. Freepaq.dk, så skal det måske lige siges, at stabliteten på serveren er temmeligt svingende - i lange perioder kører den fint - i andre perioder kan den sagtens være nede en hel weekend (til der møder nogen på arbejde mandag morgen). Men hvad kan man forlange, når det er gratis? Hvis det er af betydning for dit website at det hele tiden er tilgængeligt, så bør du nok overveje at købe et webhotel

Check evt. www.azero.dk - jeg har ikke selv prøvet dem - men holder de, hvad de lover, er deres priser er i hvert fald MEGET rimelige.
Avatar billede lrp Nybegynder
30. juli 2001 - 12:02 #6
Til Zytech: Jeg synes ærligt talt, at det er spild af folks tid at du lukker spørgsmålet ned efter 8:56 minutter - og så bare giver dig selv point, selvom du har modtaget 2 (senere 3) brugbare svar.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 12:07 #7
meget enig. Du fik faktisk et korrekt svar på dit spørgsmål i det jeg gav.

Så at afvise og selv tage point må mildest talt siges at være imod ekspertens regler.
Avatar billede zytech Nybegynder
30. juli 2001 - 12:08 #8
hmm lrp jeg har brug for et hurtigt svar !
og derfor kan jeg ikke give point til svar jeg allerede kender til !
Avatar billede zytech Nybegynder
30. juli 2001 - 12:08 #9
Jeg kender til freepaq ! og jeg kan ikke bruge det svar til noget !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 12:10 #10
Det er sådanne ting der huskes, når du senere får brug for hjælp.

Det er aldrig rart at få for mange krydser i diverse \"sorte bøger\".
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 12:11 #11
Det er da muligt du kender til Freepaq, og de ikke understøtter det du skal brugel. Men det burde du så have skrevet som begrundelse til afvisning.
Avatar billede zytech Nybegynder
30. juli 2001 - 12:12 #12
hmm kan vi ikke bare få stoppet denne her snak og komme videre ? ja jeg indrømmer det var min fejl.
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. juli 2001 - 12:45 #13
Hvorfor lukker I jeres spørgsmål så hurtigt?
Kig her: http://www.internetplads.dk/soeg.asp?MySQL=1&PHP=1&Action=Send