Avatar billede osterland Nybegynder
08. marts 2011 - 11:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ser til dokumenthåndtering

Hej,

Jeg står og har brug serverplads, således at jeg kan opbevare, læse og skrive i dokumenter, billeder og evt lidt film.
Jeg skal skynde mig at sige at jeg er lidt grøn - derfor denne, måske lidt underlige formulering.

Sagen er den at jeg vil kunne tilgå mine dokumenter både på arbejde og hjemme og kunne redigere i dem fra serveren - som var det en ekstern harddisk.

Skal jeg købe et webhotel eller hvad er den smarteste løsning?
Avatar billede osterland Nybegynder
08. marts 2011 - 11:22 #2
hvad mener du?
08. marts 2011 - 11:41 #3
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/osterland Point ude: 2.340 ? - du bør/skal følge op på dine tidligere spørgsmål. Nogle af dem har du aldrig vendt tilbage til, selvom der er lagt [Kommentar] [Svar] fra andre ...

Det virker 'negativt' at have alle disse hænger Point ude ...

Har skrevet til dig før om dette...

---
Avatar billede osterland Nybegynder
08. marts 2011 - 12:10 #4
Så har jeg rengjort! hehe du har simpelthen for meget fritid ;-)
Håber jeg virker mere positiv nu.
08. marts 2011 - 12:43 #5
Der er stadig en del 'åbne' / ? i listen -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/osterland  Point ude: 1.780 ...

---

Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] ...
Avatar billede osterland Nybegynder
08. marts 2011 - 13:27 #6
så har jeg ryddet her op :-D
Jeg undskylder min flabede kommentar - men kunne ikke lige overskue at skulle igennem 4 sider med musse klik.
Avatar billede osterland Nybegynder
08. marts 2011 - 20:05 #7
Svar
08. marts 2011 - 20:13 #8
(Hvilket så bevirker at DENNE tråd er nu lukket/afsluttet !)

Det var i dine GAMLE tråde du skulle gøre det...

Nærlæs www.eksperten.dk/faq#faq-3 og deromkring...
Avatar billede osterland Nybegynder
08. marts 2011 - 20:17 #9
jeg har startet et nyt spørgsmål, da jeg ikke vil have historikken omkring mine gamle spørgsmål med.