Avatar billede pfr2697 Nybegynder
08. marts 2011 - 16:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til script

Hej Alle

Skal bruge lidt hjælp til at sætte et script op :-)

http://www.bosrup.com/web/overlib/

Jeg ønsker et html dokument hvor ovenstående script er sat op og virker...

Jeg skal ikke bruge det til en hjemmeside, men en presentation af en vituel bog/opslagsværk

På forhånd tak

Peter
Avatar billede olebole Juniormester
08. marts 2011 - 16:37 #1
<ole>

Der er ellers en temmelig uddførlig dokumentation af biblioteket. Hvad er det præcist, du ikke kan finde ud af?

/mvh
</bole>
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
08. marts 2011 - 16:47 #2
Jeg har ikke nogen editor på arbejdet :-)og er ikke den bedste til html

Har lige et ekstra ønske :-)

Kan man lave det vindue det åbner i så det kun er 800 pixel bred, med frem/tilbage, adressefelt og rullepanel i siden..
ikke andet
Avatar billede olebole Juniormester
08. marts 2011 - 16:57 #3
Så tror jeg, du har misforstået denne kategori. Her kan du få hjælp til selvhjælp - men da det synes at være en decideret opgave, du skal have løst, skal du nok lukke dette spørgsmål og oprette det her i stedet:
    http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/

Der kan du - sommetider mod points og sommetider mod cool cash - få opgaven løst  =)
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
08. marts 2011 - 17:27 #4
Det er hjælp til selvhjælp...

Jeg skal jo selv ind og rette i html koderne for at lave nye bokse, ændre tekst, størrelse, farver m.m. og så opbygge layoutet efterfølgende.. Så det ville være at jeg viste scriptet virkede inden jeg gik igang.

Prøvede på arbejdet men kunne ikke få det til at virke optimalt.. Arbjeder selvfølgeligt stadig videre med det i morgen når jeg møde, hvis tiden tillader det :-)

Som sagt det er et lille pilot projekt og skal kun bruges til en presentation :-)
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
08. marts 2011 - 19:39 #5
Lukker spørgsmålet