Avatar billede bakobjak Nybegynder
09. marts 2011 - 09:55 Der er 4 kommentarer

INFO tavle

Hej.

Jeg skal have sat en infotavle op. Jeg har købt produktet og fulgt manualen, men jeg kan ikke få en forbindelse til boksen. Jeg har fået opsat forbindelse til boksen, og kan via commandoprompten pinge adressen, men i selve programmet, kan jeg ikke sende informationer til tavlen. PÅ serveren er der en Kenio Firewall, kan den have en effekt på forbindelsen?
Håber der er nogle som kan hjælpe mig.

på forhånd tak.
Jakob Bak
Avatar billede kimr Nybegynder
09. marts 2011 - 10:06 #1
Ja det kan den godt, hvis du ikke har givet programmet tilladelse til at gå på nettet(ud af computeren).

Jeg kender ikke Kenio Firewall, så jeg kan ikke hjælpe med at åbne op for programmet.
Avatar billede bakobjak Nybegynder
09. marts 2011 - 12:50 #2
Jeg kan ikke finde nogle indstillinger i programmet, hvor jeg kan ændre indstillingerne. I det program, hvor jeg skal sætte hvad der skal komme på skærmen, kan jeg ikke få forbindelse til boksen. Der bliver meldt en network error.
Avatar billede kimr Nybegynder
09. marts 2011 - 12:57 #3
Det er i Kenio Firewall at du skal tillade dit program at komme på nettet. Ikke i programmet til din INFO tavle.
Avatar billede computerlab Nybegynder
25. juni 2011 - 19:58 #4
Har du fået løst problemet?