Avatar billede pfr2697 Nybegynder
09. marts 2011 - 13:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk Html - Slide tekst op/ned - Slide Tekst Horisontalt frem/tilbage

Hej Alle

Skal bruge et script, hvor jeg skal kunne uddybe noget tekst ved at bruge slide/folde feltet ned og op igen når jeg er færdig.

Det samme er gældende hvis jeg ønsker at gøre det horisontalt, så det kører frem og tilbage side vejs.

Gældende for begge er at teksten skal ligge der, men er skjult indtil jeg hiver det frem.

Det må gerne foregå via knapper/tekst links.

Et grund script ville være super, med et eksempel på begge, så skulle jeg nok kunne tilpasse det selv.

På forhånd tak

Peter
Avatar billede lampo Nybegynder
09. marts 2011 - 14:26 #1
Vil gerne hjælpe dig, har du skype vi evt kan skrive over :)
Avatar billede YngviK Nybegynder
09. marts 2011 - 14:52 #2
Du kan gøre det ved at bruge jquery / ajax (en form for javascript). Der findes færdiglavede script på det, hvis du søger på Google.

Dbh. Yngvi
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
11. marts 2011 - 12:56 #3
Jeg lukker spørgsmålet :-)