Avatar billede androidnerd Nybegynder
09. marts 2011 - 22:42 Der er 3 kommentarer

Hiv data ud fra død HP

Hej Eksperter.

Jeg har en HP som jeg ikke kan starte... Der kommer kort sagt ikke noget billede eller power på når jeg starter den (dødt motherboard?)

Men tingene på HDDen kan vel stadig være der?

Kan man tilslutte dem til en stationær og så på den måde hive data ud - eller findes der et DoS tools (tænker hirens) som kan dette

Venlige hilsner
Androidnerd
Avatar billede danco Nybegynder
09. marts 2011 - 22:58 #1
Jeg har flere gange haft held med at tilslutte min harddisk i en (s)ata enclosure device (??) hvorefter jeg har kunne tilslutte den til en anden computer som ekstern harddisk, så har du jo om ikke andet adgang til dine filer.
Jeg har selv haft mange problemer med HP maskiner hvor GPU'en har brændt sammen 2 gange og begge gange blevet fixet under reklamationen.
Avatar billede androidnerd Nybegynder
13. marts 2011 - 12:55 #3
Ok takker :)

Danco smid venligst en svar tråd :)