Avatar billede enur25 Nybegynder
10. marts 2011 - 22:16 Der er 2 kommentarer

Søger .net programmør til at færdiggøre et projekt

Hej alle sammen,

Jeg søger en programmør der kan hjælpe mig med at gøre mit site færdigt. Det drejer sig om siden yourfitlog.com. Sitet er ca 60 færdigt.

Vil man gerne være programmør på sitet skal får man 20% af sitet og omsætningen. Når sitet er færdigt skal det bare holdes ved lige og det kræver jo ikke så meget arbejde :)

Når sitet er færdig har jeg sørget for at der er indtjening fra dag 1 af. Jeg er grafiker og vil derfor lave alt grafik og jeg vil stå for salg og nye kunder.

Håber der er nogen derude der er klar på et samarbejde.

Mvh
Rune
Avatar billede Comasys Praktikant
11. marts 2011 - 08:22 #1
Du må gerne sende lidt mere info til info@comasys.dk

Gerne om hvad der mangler blive lavet, hvad den sikre og den forventede indtjening er osv..
Avatar billede magic-mouse Novice
16. marts 2011 - 23:16 #2
Du er altid velkommen til at smide en mail igennem http://www.magic-mouse.net/contact.aspx