Avatar billede KurtNielsen Nybegynder
17. marts 2011 - 08:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ip Adr.

Jeg har fået 3 breve, hvori der står nogen har forsøgt at ændre mit password.
I brevet står hvilken ip adr. det er.
Har jeg nogen mulighed for at finde vedkommende?
Jeg kan sagtens finde ip adressen og se den er under Cybercity.
Har haft ringet til cybercity, men de kan ikke hjælpe.

Mvh. Kurt Nielsen

NB. Ved forøvrigt ikke om det er postet i rette kategori.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2011 - 09:11 #1
Avatar billede Nereos Nybegynder
17. marts 2011 - 10:11 #2
Du kan ikke finde ud af hvem personen er, og hvorfor skulle du også det. Du må alligevel ikke gøre noget ved ham.
Der er kun en mulighed, Politi anmeld at du har været udsat for forsøgt identitets tyveri via internettet.
De kan så kontakte udbyderen af (Cybercity i dette tilfælde) og kontakte personen og fortælle dem de har øje på dem.
Chancen er så at han har fået sig en god forskrækkelse og ikke gør det igen, og ellers ligger der jo så en sag på ham de kan trække frem igen.

Der er ikke rigtigt andet at gøre, specielt fordi næsten alle internet forbindelser skifter IP adresse så ofte så du kan ikke vide hvilken IP han sidder på nu. Det er kun internet udbyderen der har logs over den slags.
Avatar billede KurtNielsen Nybegynder
14. august 2011 - 18:29 #3
lukke
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
14. august 2011 - 19:30 #4
Du kan udmærket finde forholdsvis præcis hvor vedkommende bor
skal dog siges det er et støre project..

læste i en artikel for noget tid siden at forskere har udført dette og et evt. program (til ikke alm. personer) vil blive udviklet..