Avatar billede Jorgensen2000 Nybegynder
19. marts 2011 - 13:00 Der er 5 kommentarer

Genskabe et beskåret billede?

Jeg har kommet til at beskære et billede og har ved et uheld gemt det.
Hvordan genskaber jeg billedets fulde størrelse igen?
Avatar billede Kengun Praktikant
19. marts 2011 - 13:11 #1
Såvidt jeg ved så er det desværre ikke muligt å genskabe billedets fulde størrelse, fordi du har gemt ovenpå den original fil. Eneste mulighed er hvis du har en kopi af filen et eller andet sted.
Avatar billede Jorgensen2000 Nybegynder
19. marts 2011 - 13:13 #2
Jeg kan i Picasa se en thumbnail(?) af billedets originale størrelse...

Er det muligt bare at få fat i den lille thumbnail som et alm .jpg?
20. marts 2011 - 10:51 #3
Ref #2 - Nej - så vil det bliver MEGET hakket/grumset...

Nu er det nok for sent, men hvis du IKKE er gået ud af fotoredigeringsprogram (hvad det så end er) og IKKE har lukket det billed/fil du har/havde gang i - så [Ctr] [Z] for "Fortryd" foregående redigering...
Avatar billede creative_studio Nybegynder
28. marts 2011 - 11:18 #4
Hvis du har en thumbnail, må du også kunne se billedet i en større udgave. Der må være en mulighed for at vælge download i original udgave. Hvis du ikke havde lukket filen ned, kunne du gå tilbage med undo, hvilket man kan temmelig mange gange. Der er vist et loft for antal gange. Men har du lukket filen ned, kan du ikke genskabe det.
Avatar billede Kengun Praktikant
28. marts 2011 - 11:22 #5
naa, en thumbnail er et eget billede - og det er derfor ikke sikkert at der er noget billede i en større udgave.