Avatar billede niller10 Nybegynder
19. marts 2011 - 13:59 Der er 2 kommentarer

Server connect fail : Host Testserver is not...

Hej,

Jeg har to mailserver som jeg skal ha til at snakke med den samme Mysql database som ligger på en af mailserverne.

Når jeg vil connecte fra ServerA er der ikke nogen problemer da den connecter "localhost" men fra serverB kan jeg ikke få tilgang.

Der er forbindelse mellem de to server vd at pinge på lan ip og kan dele drev osv.

Felen jeg får er "Server connect failed: host "testserver" is not allowed to connect to this Mysql Server.

Kan ikke finde ud af hvor der lukkes for adgangen.

Begge server står på samme lan

Nogen der har et bud..

Mysq ver. 5.5
Avatar billede arne_v Ekspert
19. marts 2011 - 22:00 #1
Firewall?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2011 - 01:50 #2
??