Avatar billede logdog Nybegynder
20. marts 2011 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny gamer pc. men hvilken?

Hej med jer.

går ud fra at dette spørgsmål kommer på banen ret tit på dette forum, men her kommer den lige igen.

Jeg skal have mig en ny pc. da denne virkelig ikke fungere mere. har endda fået hjælp fra jer her inde uden at det virkede.

Det jeg kikker efter en en gamer pc, en der uden problemer kan køre alle de nye spil osv uden problemer, og som holder i lang. jeg har kikket lidt på denne her :

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

med i7 processoren + silent cpu upgrade

Er den god nok til pengene, og kan i finde hvor man får mere for pengene?

mvh

Ricki ingemann
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2011 - 08:59 #1
hvis du har mod på at samle selv, er der altid mange penge at hente ved at bestille delene hjem selv, for derefter at samle dem. På den måde kan du spare 1000-1500 kr, hvis ikke mere... Hvis du samtidig har en HDD, DVD-drev og kabinettet at genbruge, snakker vi 3000 kroner sparet.

Eller ja, det vil jo så sige, at man ofte bruger de penge der er sparet på at opgradere til et bedre system:)

Men umiddelbart er det en fair pris for computeren! hvis du derimod vil spare lidt - saml selv :)
Avatar billede logdog Nybegynder
13. april 2011 - 06:26 #2
Hej Zoolbeat. jeg endte med at købe den pc jeg linkede til. prøvede at finde nogle pcer som kunne det samme men som jeg selv samlede, men de var ikke billigere. ikke dem jeg fandt ihvertfald. Jeg ville gerne have givet dig de points for at have hjulpet dig. men du have ikke sat det du skrev som et svar. og er nødt til at acceptere et svar nu. ellers får jeg brok fra eksperten.dk :)

men ellers mange tak for hjælpen!!