Avatar billede nanders Nybegynder
20. marts 2011 - 17:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

110 Volt stik med han, hun og jord

Hej,

Jeg leder efter et en stikdåse med 3 huller i (hedder vistnok han, hun og jord) med udgang til amerikansk 110 Volts stik.

Har kun kunnet finde et stik med han & hun og udgang til 110V.

Har ledt i supermarkeder, Bilka mv., men de har kun dem med han & hun og 110 V udgang.

/nanders
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
20. marts 2011 - 18:16 #1
Da du jo alligevel ikke har jord i din kabling kan du evt. bare fjerne jord med en nedstryger så den passer ind i de kontakter du nu kan finde. Ellers tror jeg måske du skulle kigge efter rejseadapters, men de er i mange tilfælde ikke til at bruge i dit eksempel da de er designet til at fungere omvendt. Altså fra US til EU type. Måske sådan en som Brinck Elektronik kan hjælpe dig. http://www.brinck.dk
Avatar billede nanders Nybegynder
01. august 2011 - 22:24 #2
Ordnes med et EU til US stik og en stikdåse med han-hun jord