Avatar billede emmapigen Nybegynder
27. marts 2011 - 16:45 Der er 1 kommentar

Dreamweaver og brugen af database

I dreamweaver er der mulighed for at connecte til en database, men er det kun muligt at connecte til en local mysql server?
Hvis det er muligt at bruge den msyql server jeg har i forbindelse med mit webhotel, hvordan gør jeg? Efter at have udfyldt diverse informationer får jeg konstante fejlmeldinger??

Please help
Avatar billede keysersoze Guru
27. marts 2011 - 20:18 #1
Hvilke fejlmeldinger? Flere webhoteller tillader kun at du connecter lokalt, men om det er fejlen i dit tilfælde er umuligt at vide uden flere oplysninger.