Avatar billede kennith Nybegynder
30. marts 2011 - 08:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

reserver plads til scrollbar

Jeg er ved at lave en ny hjemmeside og og nogen af siderne er så lange at der kommer scrollbar og andre er så korte at der ikke gør. Resultaget er at siden "hopper" når jeg skifter mellem de forskellige sider. Jeg mener at kunne huske at man kan gøre sådan at scrollbaren er der uanset om der er brug for den eller ej. Er der nogen der kan huske denne kode eller er der en anden løsning.
Avatar billede majbom Novice
30. marts 2011 - 09:03 #1
overflow: scroll;
Avatar billede kennith Nybegynder
30. marts 2011 - 15:51 #2
Det var nemlig lige den jeg skulle bruge tak. Læg et svar så skal du få point
Avatar billede majbom Novice
01. april 2011 - 23:38 #3
kommer her :)

til en anden gang så prøv google ;) den koster ikke point
Avatar billede majbom Novice
02. april 2011 - 22:46 #4
tfp :)