Avatar billede SoronSR Nybegynder
30. marts 2011 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fifa 11 DNS hjælp

Hej Alle
Jeg oplever pt nogle problemer angående online delen i fifa11. Det er alle slags spil online det drejer sig om. Jeg har sat min PS3 op med en separat IP-Adresse (DMZ) til den IP har jeg så åbnet de respektive porte. Opsætningen af nettet på PS3 er foretaget manuelt så IP-Adressen er tastet ind osv. Jeg er dog i tvivl om hvad jeg skal skrive ved Primær og Sekunder DNS. Har indtil videre brugt noget jeg ikke kan huske hvor er fra. Ifølge hvad jeg har læst andre steder har jeg gjort det hele rigtigt kan bare ikke det med DNS'en.

Nogen Der kan hjælpe mig.?

Jeg har trådløst internet fra Dansk Kabel TV, Linksys Cisco WRT120N, 10/2 mbit.
Avatar billede chalde Seniormester
30. marts 2011 - 22:07 #1
Du kan bruge din udbyders DNS eller f.eks. opendns.
For at finde din udbyders, så gør følgende på en computer tilsluttet din router (går ud fra du har en windowsbaseret):
start -> kør (eller tryk windowstast + r).
skriv "cmd" + enter (uden "")
skriv "ipconfig /all + enter (uden "")
DNS vil fremgå under "DNS-servere".

Opendns bruger:
Avatar billede SoronSR Nybegynder
31. marts 2011 - 00:49 #2
Tak for dine bud.. Nåede selv at stifte bekendtskab med min udbyders dns.. men ved endnu ikke om det virker.. vil derfor nok også forsøge mig med opendns..

Giver besked senere :)
Avatar billede SoronSR Nybegynder
27. februar 2013 - 02:18 #3
ingen løsning